کد خبر: 1212204
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشن ویژه روز پدر تحت عنوان « به نام پدر» در تالار شهیدان نژادفلاح کرج خبر داد.

امیر اشتری در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر گفت: ولادت حضرت علی (ع) از اعیاد مهم شیعیان بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که نقش پدران در کانون خانواده از اساسی‌ترین عوامل مؤثر در تحکیم بنیان خانواده‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: این موضوع موجب می‌شود تمامی دستگاه‌های فرهنگی نسبت به نکوداشت این روز عظیم و تکریم مقام مردان و پدران جامعه اهتمام ویژه داشته باشند. در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج ویژه برنامه ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را با حضور عموم شهروندان و هنرمندان مطرح استانی و کشوری در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۹، در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار می‌کند.

اشتری، اجرای استند آپ توسط علی غریب کمدین برتر برنامه خنداننده شو، گفت وگوی سعید عزیزی کارشناس خانواده، مولودی خوانی کربلایی مازیار طاولی، اجرای گروه‌های برتر برنامه عصر جدید، پسران نینجا و جوانمردان ایران زمین و اجرای شفیع شعله کار و لطیفه گودرزی مجریان توانمند صدا و سیما، قرعه کشی ۱۱۰ جایزه نقدی به عدد ابجد نام علی (ع) را از بخش‌های متنوع این جشن برشمرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از تمامی مردم شریف و مهربان شهر کرج دعوت به عمل می‌آید تا به همراه اعضای خانواده خود در این جشن بزرگ حضور بهم رسانند تا در کنار یکدیگر لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنیم. منتظر حضور گرم کرجی‌های خون گرم هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار