کد خبر: 1211833
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
گرچه در این ویدئو زهره حمیدی خبر از نوع بیماریش نداده، اما این بازیگر با هشتگ‌های سرطان و شکست دادن سرطان، بیماریش را اعلام کرد.

جوان آنلاین: زهره حمیدی که مدتی بود فعالیت زیادی در عرصه بازیگری نداشت به تازگی از ابتلای خود به سرطان و امیدواری برای شکست این بیماری خبر داده است.

به گزارش ایسنا، زهره حمیدی که مدتی از فضای مجازی فاصله گرفته بود درباره علت نبودنش توضیحاتی را در قالب ویدئو منتشر و از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد.

زهره حمیدی در توضیحاتی دربارهدلایل غیبتش در فضای مجازی این چنین گفت: «متاسفانه دچار بیماری بودم، دچار درد وحشتناک، سه ماه واقعا درد کشیدم، خیلی دکتر رفتم، دکتر متخصص، دکتر گیاهی، دکتر سنتی، ولی هیچ کدام متوجه نشدند که این بیماری و درد من از چیست؟ تا اینکه پیش یک متخصص داخلی رفتم که خیلی تعریفش را شنیده بودم، ایشان بعد از چند بار ویزیت و وقتی که دید درد من آرام نمی‌شود، سونوگرافی و آندوسکوپی تجویز کرد، بعد از اینکه سونوگرافی و نتایج را دید، گفتم دکتر هر چه که هست بگو من نمی‌ترسم.»

گرچه در این ویدئو زهره حمیدی خبر از نوع بیماریش نداده، اما این بازیگر با هشتگ‌های سرطان و شکست دادن سرطان، بیماریش را اعلام کرد.

زهره حمیدی در آثاری، چون شوق پرواز، خوش خیال، کاراگاه، بهشت گمشده، تولدی دیگر، من و شارمین، خداداد، فرشتگان بی بال، لبه تیغ، پس کوچه‌های شمرون و ... به ایفای نقش پرداخته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار