کد خبر: 1209873
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از رونمایی بزرگترین دیوارنگاری حاج قاسم سلیمانی در کرج خبرداد.

علیرضا عاقلی اظهار کرد: بزرگترین دیوارنگاری حاج قاسم سلیمانی در کرج همزمان با چهارمین سالگرد شهادت این شهید اسوه ایثار و مقاومت در کرج رونمایی می‌شود.

وی اجرای نقاشی‌های دیواری را عاملی در راستای افزایش ظرفیت‌های هنری و فرهنگی شهرکرج دانست و افزود: این دیوارنگاری در متراژی حدود ۷۰۰ مترمربع و توسط هنرمند برجسته نقاشی آقای هاشم ایرانی بر روی دیواری در مجاورت پل آزادگان نقش بسته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: به زودی شاهد آثار دیگری از این هنرمند بر روی دیوارهای بلند سطح شهر خواهیم بود.


عاقلی، فضاسازی و اکران محیطی طرح‌های فرهنگی با موضوع سردار دل‌ها را در آستانه چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را در سطح شهر از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج معرفی کرد و اضافه کرد: امنیت امروز جامعه، مرهون خون شهداست، بنابراین باید این ایثارگری‌ها را برای مردم بازنمایی کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اولویت توجه به هویت فرهنگی، مذهبی و معنوی، اقدام به طراحی اِلمان‌ها و طرح‌های متنوع و نوآورانه برای اکران در سطح شهر می‌کند، گفت: تا پایان سال نیز حدود ۲۵۰ متر از دیوارهای سطح شهر مزین به تصاویر شهدا خواهند شد و حدود ۵۰۰ نقاشی دیواری نوروزی نیز در دستور کار پروژه‌های زیباسازی سازمان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار