کد خبر: 1208617
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
تیم مدیر دوتابعیتی استقلال کامل شد
مجمع عمومی باشگاه استقلال دیروز در حضور نمایندگان وزارت ورزش، خصوصی‌سازی و فرابورس و همچنین اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و جمعی از سهامداران برگزار شد.
اشرف رامین

جوان آنلاین: مجمع عمومی باشگاه استقلال دیروز در حضور نمایندگان وزارت ورزش، خصوصی‌سازی و فرابورس و همچنین اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و جمعی از سهامداران برگزار شد. نتیجه این جلسه مهم اتفاقاتی بود که خیلی‌ها منتظرش بودند؛ برکناری علیرضا خانی و بازگشت عضو باسابقه و بانفوذ به جمع آبی‌ها.
علیرضا خانی که طی هفته‌های گذشته بار‌ها نسبت به عملکرد خطیر، مدیرعامل استقلال اعتراض و حتی از او به‌خاطر جعل امضا و اثر انگشتش شکایت کرده بود در آخرین اظهارنظرش هم طرح ساخت ورزشگاه برای استقلال را شوی مدیرعامل عنوان کرد تا دیروز رسماً برکنار شود و جای خود را به علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی بیت رهبری بدهد، شخصی که می‌تواند بلندپروازی‌های علی خطیر، مدیرعامل دوتابعیتی استقلال را جامه عمل بپوشاند، حالا چگونه و از کجا بعداً معلوم می‌شود.
آقامحمدی پیش از این هم به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره استقلال در این باشگاه حضور داشت و حالا انتظار می‌رود به زودی به عنوان رئیس هیئت‌مدیره باشگاه نیز انتخاب شود. در حال حاضر علی آقامحمدی، مهدی حیدرزاده، فرشید سمیعی و مهدی افضل اعضای هیئت‌مدیره هستند و گفته می‌شود طی ۱۰ روز آینده هیئت‌مدیره برای تعیین عضو پنجم تشکیل جلسه خواهد داد. نماینده خصوصی‌سازی در خصوص عملکرد هیئت‌مدیره باشگاه اظهار داشت: «از شخص مدیرعامل و هیئت‌مدیره مستقر به خاطر نظم‌دهی امور باشگاه و همچنین درآمدزایی بسیار خوبی که انجام شده تشکر می‌کنم! هیئت‌مدیره فعلی نمره قبولی می‌گیرد. این هیئت‌مدیره و مدیرعامل عملکرد خوبی در باشگاه استقلال داشته‌اند.» خانی پس از جدایی از جمع آبی‌ها در گفتگو با تسنیم گفت: «مجمع برگزار شد و هدف از برگزاری آن ترمیم اعضای هیئت‌مدیره بود. برای اعضای جدید هیئت‌مدیره آرزوی موفقیت می‌کنم. هر آمدنی رفتنی دارد. تا زمانی که حضور داشتم دنبال خدمت بودم. امیدوارم نفرات جدید کار‌های مثمرثمری انجام دهند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار