کد خبر: 1207760
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
برخی منابع گزارش دادند که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «عین‌الاسد» واقع در شمال غربی عراق، هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

جوان آنلاین: منابع محلی بامداد سه‌شنبه از تداوم حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق خبر دادند.

به گزارش فارس، خبرگزاری «یونیوز» در این‌باره گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «عین‌الاسد» واقع در شمال غربی عراق، هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده و هیچ گروهی نیز فعلا مسئول این حمله را برعهده نگرفته است.

پیش از این نیز مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای، خبر داد که با یک پهپاد، پایگاه حریر را که محل استقرار نظامیان آمریکایی است، هدف قرار داده است.

تأکید مقاومت عراق بر ادامه حملات، در شرایطی است که از هفته‌های نخست نبرد طوفان‌الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه‌های آمریکایی را در عراق و سوریه، با موشک و پهپاد هدف قرار داد به طوری که شمار این حملات به بیش از ۱۰۰ عملیات فراتر رفته است.

مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به تدریج تشدید کرده تا اینکه اهداف اسرائیل در ایلات مشرف بر دریای سرخ و تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه را با موشک‌هایی با برد ۴۰۰ کیلومتر و پهپادهای دوربرد هدف قرار داد و نشان داد که توانایی مادی و انسانی برای ضربه زدن به هر هدفی در فلسطین اشغالی را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار