کد خبر: 1207101
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: طراحی و نصب اِلمان نوری شهید والامقام دکترمصطفی چمران درورودی غربی پارک چمران اجرایی شده است.

علیرضا عاقلی با اشاره به نصب المان‌های جدید شهدا در شهر، اظهار کرد: اِلمان نوری شهید والامقام دکترمصطفی چمران درورودی غربی پارک چمران تکمیل و جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج طی سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در شهر انجام داده، بیان داشت: پاییز امسال در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان از سردیس این شهید شاخص در پارک ملی ایران کوچک رونمایی شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص تداوم ساخت سردیس و مجسمه‌های شهری و اجرای طرح‌های موضوعی در ارتباط با شهدا، گفت: اِلمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز در حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی جانمایی خواهد شد.

عاقلی در پایان با بیان اینکه نقاشی دیواری، اِلمان‌های شهری و تابلوی معرف مزین به نام شهدا در خیابان‌ها و معابر کوچه‌ها زینت بخش سیمای شهری است، افزود: مدیریت شهری کرج برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار