کد خبر: 1206223
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
در پی این حادثه پیام‌هایی از سفیر و مسئولان کشور دوست پاکستان دریافت کردیم و هر کدام به نحوی با ما ابراز همدردی و تأسف کردند که این امر نشان از روابط دیرینه و دوستانه دو ملت دارد.

جوان آنلاین: جانشین فرمانده کل انتظامی تأکید کرد برای ما قابل تحمل نیست در خاک پاکستان اجازه تردد، اسکان یا آموزش نیرو‌هایی برای شرارت داده شود.
سردار قاسم رضایی در دیدار با ژنرال محمد انیق الرحمان، فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان به روابط بسیار عمیق و استراتژیک دو کشور اشاره کرد و گفت: این روابط برای دوستان ما خوشایند و برای دشمنان ناخوشایند است، بنابراین دشمنان همواره در صددند تا میان دو ملت و دولت تفرقه و نفاق اندازند.
جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به حادثه تروریستی که چند روز پیش با شهادت ۱۱ تن از نیرو‌های پلیس در منطقه راسک اتفاق افتاد، افزود: در پی این حادثه پیام‌هایی از سفیر و مسئولان کشور دوست پاکستان دریافت کردیم و هر کدام به نحوی با ما ابراز همدردی و تأسف کردند که این امر نشان از روابط دیرینه و دوستانه دو ملت دارد.
سردار رضایی با تأکید بر اقدامات کاربردی و عملیاتی در جلوگیری از حوادث این‌چنینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با کشور پاکستان حدود ۹۸۷ کیلومتر مرز مشترک خشکی و ۲۰۰ کیلومتر مرز آبی دارد و در طول تاریخ نشان داده که دو کشور هیچ‌گاه در این مناطق تخاصم جدی نداشته و باید تلاش کنیم تا از این دست حوادث پیشگیری نماییم.
وی با اشاره به اینکه ما شما را به عنوان نماینده مردم پاکستان و دولت این کشور می‌دانیم، اظهار داشت: انتظارمان این است که شما درخواست ما را به گوش مسئولان خود برسانید و اجازه فعالیت به تروریست‌ها و اشرار در خاک پاکستان و تحرکات تروریستی را ندهید.
جانشین فرمانده کل انتظامی ضمن اشاره به اینکه افراد و گروه‌های اشرار که در آن سوی مرز‌های ما و در خاک پاکستان هستند، گفت: انتظار ما از دولت و نیرو‌های مسلح پاکستان برخورد جدی با این افراد است و امیدواریم نتایج این نشست‌ها و گفتگو‌ها به زودی اثرات خود را در میدان عمل و تبادل اطلاعات نشان دهد.
سردار رضایی با بیان اینکه برای ما قابل‌تحمل نیست که در خاک پاکستان اجازه تردد، اسکان یا آموزش نیرو‌هایی برای شرارت و برهم زدن نظم توسط عده‌ای انجام شود، اظهار داشت: امیدواریم در سفر بعدی انتظارات ما که همانا به هم ریخته‌شدن آرایش، دستگیری یا به هلاکت رسیدن این افراد است، خبر خوبی برای ما و شما باشد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۵۰۰ تن کشفیات موادمخدر داشته‌ایم، اظهار داشت: این در حالی است که بیش از ۷۰‌درصد این کشفیات در مرز‌های مشترک با کشور پاکستان بوده‌است و در این راستا انتظار داریم با همکاری یکدیگر بتوانیم آرایش باند‌های مافیایی موادمخدر را به هم بزنیم و در این زمینه آماده کمک همه‌جانبه به کشور دوست و همسایه پاکستان هستیم. در ادامه این دیدار ژنرال محمد انیق الرحمان، فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان ضمن تشکر از فرصت به وجود آمده برای برگزاری این دیدار از سردار رضایی اظهار داشت: در نشست‌های بین‌المللی و مکان‌های مختلفی که مربوط به حوزه مبارزه با موادمخدر است همواره ایران و پاکستان زبان و دیدگاه مشترکی دارند و این برای ما باعث افتخار است و امیدواریم با حضور در کشور ایران نتایج خوبی به دست آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار