کد خبر: 1205996
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
آوا، دختربچه چهار ساله‌ای که فیلم شکنجه او به دست نامادری‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود به دلیل شدت جراحت در بیمارستان درگذشت.
آوا کوچولو پر کشید

جوان آنلاین: یک هفته قبل بود که انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی خشم کاربران را به همراه داشت. براساس فیلم منتشر شده، زنی جوان دختربچه خردسال را کتک می‌زند و او را از راه‌پله‌ها به پایین پرتاب می‌کند. بعد از آن آوا برای درمان به بیمارستان مطهری ارومیه منتقل می‌شود، اما به دلیل شدت ضرباتی که به جسم نحیفش وارد شده بود به کما می‌رود. بررسی‌ها در این باره نشان داد پدر و مادر آوا ۱۵ سال قبل با هم ازدواج کردند و تا هفت سال بعد از ازدواج صاحب فرزند نشدند، اما پس از آن صاحب دختری به نام آراز می‌شوند که حالا هشت ساله و آوا هم چهار ساله است. والدین آوا زندگی خوبی داشتند تا اینکه به‌خاطر اختلاف‌هایی که پیدا کردند از هم جدا شدند. مادر آوا با مرد دیگری ازدواج کرد و بچه‌ها را نزد پدرشان گذاشت و به دنبال زندگی خودش رفت.
پدر آوا هم که مردی ۳۸ ساله و کارگر است با یکی از بستگانش ازدواج کرد. شوهر این زن فوت شده و خودش هم دو فرزند دارد که پدربزرگ پدری بچه‌ها، سرپرستی شان را به عهده گرفته بود. نزدیکان پدر آوا گفته‌اند همسر تازه او بچه‌ها را در یکی از اتاق‌ها حبس کرده و در نبود پدرشان آن‌ها را شکنجه داده است و از آنجا که در خانه‌شان دوربین مداربسته نصب شده بود زمانی که کسی می‌خواست به خانه‌شان برود، آن‌ها را راه نمی‌داد. همزمان با وقوع حادثه، نامادری سنگدل بازداشت شد. پدر آوا هم گفته که خبر نداشته همسر دومش بچه‌ها را شکنجه می‌کرده است. او گفت: من برای کارگری به تبریز می‌رفتم. برای امنیت خانه و بچه‌ها هم دوربین مداربسته نصب کرده بودم که کسی مزاحم خانواده‌ام نشود. یک روز همسر دومم تماس گرفت و گفت آوا از پله سقوط کرده و دچار تشنج شده است. او گفت آوا را به بیمارستان برده‌اند که خودم را به ارومیه رساندم و به بیمارستان رفتم. پزشکان به من گفتند بچه تشنج نکرده، بلکه به‌خاطر شکنجه به کما رفته است. باور نمی‌کردم که اینطور شده باشد تا اینکه خودم فیلم را دیدم و متوجه شدم در نبود من، همسرم چه بلایی سر بچه‌هایم آورده است.
در‌حالی‌که تلاش پزشکان برای نجات طفل در جریان بود، خبر رسید آوا به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار