کد خبر: 1204667
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
مدیرکل صمت:
قرارگاه صنعت، معدن و تجارت استان به ریاست استاندار خراسان رضوی برگزار شد و طی این نشست در خصوص ۵۲ پروژه مهم صمت استان تصمیم‌گیری‌های لازم به عمل آمد.
فریبا کیانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه صمت که به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به دستورکارهای این نشست اظهار کرد: با توجه به سفر هفته گذشته معاون وزیر صمت، رئیس هیات عامل ایمیدرو به همراه مدیرعامل ایران خودرو کشور به نیشابور و مشهد، بعضی موضوعات و گزارشات مربوط به شرکت اگزوز خودرو در این جلسه به استاندار ارائه شد.
امیررضا رجبی در ادامه با بیان اینکه پروژه اتوبوس برقی در یکی از خطوط بی آر تی مشهد با پیگیری شهرداری مشهد و ایران خودرو اجرا خواهد شد، افزود: بحث بکارگیری اتوبوس، خودرو و تاکسی برقی از دیگر موضوعاتی بود که برای استان و شهر مشهد پیگیر آن‌ها هستیم و جلساتی هم با شهردار مشهد برگزار کرده‌ایم. با این حال امیدواریم با پیگیری استاندار خراسان رضوی این پروژه به مرحله اجرایی برسد.
وی به دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این نشست اشاره و خاطرنشان کرد: استاندار خراسان رضوی در این جلسه اعلام کرد که دولت یارانه‌ای را برای تاکسی برقی از محل ماده ۱۲ قانون تصویب کرده است که در این راستا بنا شد با پیگیری استاندار خراسان رضوی سهمی برای استان از آن یارانه در نظر گرفته شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارش پیرامون طرح‌های مهم استان پرداخت و تصریح کرد: در این جلسه پیرامون ۵۲ طرح مهم استان که تا پایان دولت سیزدهیم به بهره برداری خواهد رسید، گزارش‌هایی ارائه شد. باید گفت؛ این طرح‌ها مجموعا از ارزش ۲۱۱ همت سرمایه گذاری برخوردار هستند و پیش بینی ۲۰ هزار اشتغال برای آن‌ها تعیین شده است. همچنین باید گفت ۸ طرح از آمار فوق مربوط به طرح‌های دانش بنیان هستند.

رجبی در پایان افزود: موضوع بعدی که در این جلسه مطرح شد؛ ارائه گزارش زنجیره فولاد استان از مرحله سنگ آهن تا آهن اسفنجی و مقاطع فولادی بود که با نظرات استاندار خراسان رضوی تکمیل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار