کد خبر: 1201222
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
نماینده اصفهان بازی سختی پیش‌رو دارد؛ گیتی‌پسند از هفت دیدار قبلی خود شش برد به دست آورده، به‌همین خاطر فعلاً در رده دوم جدول قرار دارد. بقا در این جایگاه تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که این تیم مقابل مدافع عنوان قهرمانی هم به پیروزی برسد.
اشرف رامین

جوان آنلاین: مدعیان لیگ والیبال برای بهبود جایگاهشان در جدول به پیروزی در بازی‌های این هفته نیاز دارند. هفته هشتم لیگ برتر این رشته امروز برگزار می‌شود و اوج حساسیت در نصف‌جهان است. گیتی‌پسند در حالی میزبان شهداب یزد است که هفته گذشته به سختی از سد نیان‌الکترونیک گذشت.
نماینده اصفهان بازی سختی پیش‌رو دارد؛ گیتی‌پسند از هفت دیدار قبلی خود شش برد به دست آورده، به‌همین خاطر فعلاً در رده دوم جدول قرار دارد. بقا در این جایگاه تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که این تیم مقابل مدافع عنوان قهرمانی هم به پیروزی برسد. شاگردان سعید عقیلی تلاش می‌کنند علاوه بر تحمیل شکست به شهداب، نیم‌نگاهی هم به صدر جدول داشته باشند. تیم شهداب که پیکان را شکست داده، این‌بار در زمین گیتی‌پسند به میدان می‌رود به این امید که با غلبه بر این تیم به رده دوم صعود کند.
شاگردان محمدرضا تندروان تاکنون پنج برد را تجربه کرده‌اند و امیدوارند جایگاه سومی شان را در جدول بهبود ببخشند. صدرنشین لیگ نیز باید حواسش را جمع کند، چراکه با یک لغزش احتمال از دست دادن رتبه اول وجود دارد. فولاد سیرجان از نیان‌الکترونیک پذیرایی می‌کند. تیم بهروز عطایی هفته پیش متحمل یک باخت دور از انتظار شد. فولادی‌ها با اینکه از طبیعت پیش بودند در نهایت بازی را ۳ بر ۲ واگذار کردند و طعم اولین شکست فصل را چشیدند. عطایی که همچنان با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کند به شاگردانش نسبت به دست‌کم گرفتن تیم مشهدی هشدار داده است. نیان‌الکترونیک تنها سه دیدار خود را با برد به پایان رسانده است. ایفاسرام در اردکان رودرروی تیم پرحاشیه پیکان قرار می‌گیرد.
خودروسازان با حضور پیمان اکبری روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند. پیکان هفته گذشته به شهداب باخت و حالا باید با تیم چهارم لیگ بازی کند. پیکان تنها با دو پیروزی در رده دوازدهم لیگ ایستاده است. مس رفسنجان به مصاف هورسان رامسر می‌رود. هورسان این فرصت را دارد تا ششمین برد این فصل را خارج از خانه کسب کند. در سایر بازی‌ها؛ سایپا با چادرملو می‌جنگد، پاس گرگان به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود و شهرداری گنبد نیز پذیرای تیم طبیعت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار