کد خبر: 1199023
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
جنبش حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود ضد دشمن صهیونیستی از ساقط کردن یک فروند پهپاد اسرائیلی خبر داد.

جوان آنلاین: حزب‌الله لبنان در پی تشدید عملیات‌های خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی، امروز شنبه از سرنگون کردن یک فروند پهپاد رژیم اشغالگر خبر داد.

به گزارش تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد: مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و نیز در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنان، یک پهپاد دشمن اسرائیلی از نوع هِرمِس 450 را که یک پهپاد جنگی چندمنظوره است با موشک‌ زمین به هوا سرنگون کرد.

بر اساس این بیانیه، سرنگونی پهپاد دشمن صهیونیستی توسط مقاومت اسلامی لبنان ساعت 1:45 بامداد امروز شنبه 18 نوامبر انجام شد و لاشه آن درحال سقوط بر فراز منطقه اصبع الجلیل مشاهده شد.

این درحالی است که ضربات کوبنده حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی همچنان با شدت ادامه دارد.

حزب الله لبنان روز جمعه (26 آبان ماه) 13 عملیات را علیه شهرکهای صهیونیست نشین و مواضع نظامی ارتش رژیم اشغالگر انجام داد که در یکی از آنها با دو پهپاد پایگاه آنها را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای ادامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین، رزمندگان حزب‌الله 2 پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند.

همچنین رزمندگان حزب‌الله دیروز جمعه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک نظامی «یرؤون» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد شده و شماری زخمی شدند. این مبارزان مقاومت لبنان همچنین محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی «الضحیره» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد شده و شماری زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار