کد خبر: 1198347
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
طبیعت در دومین بازی خانگی این فصل خود موفق به بردن پیکان شد.
محمدرضاعباسی

شاگردان ابراهیم وادی پیش روی هواداران خود همانند روز بازی با نیان الکترونیک ، نمایش قدرتمندانه ای برابر پیکان داشتند و اجازه هرگونه خودنمایی را از حریف گرفتند .

اینگونه به نظر می رسد که برخلاف بازی های بیرون از خانه در سالن شهید بیضایی اسلامشهر ، طبیعتی ها از خودباوری و اعتماد بنفس بهتری برخوردارند.

در بازی با پیکان جدا از بازیسازی عالی رمضانی و درخشش محراب ملکی و اسماعیل مسافر  باید از آبشارهای متهورانه رامین خانی به نیکی یاد کرد که بسیار با تعصب و با تجربه عمل کرد.

پیکان هنوز با وجود ۵ بازی ، بازیکنانش از آن هماهنگی مطلوب به دورند و نوسانات موجود در کار گروهی نیز ، عامل مهمی در ناکامی این تیم به شمار می رود.

  وادی : در باد برد پیکان نمی خوابیم ! ابراهیم وادی سرمربی تیم طبیعت بعد از پایان بازی تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم بسیار خوب، جوان و جنگنده‌ای دارد اما خوشبختانه توانستیم در این بازی پیروز میدان باشیم.

قبل از بازی حریف را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می‌دانستیم.

وی افزود: امتیاز میزبانی و حضور هوادارانمان در این بازی از دیگر عواملی بود که باعث شد بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. پیکان با حضور اکبری آینده خوبی دارد و می‌تواند در بازی‌های بعدی بهترین نتایج را کسب کند.

سرمربی تیم طبیعت تاکید کرد: پیروزی مقابل پیکان سبب نمی‌شود در باد این برد بخوابیم بلکه در بازی‌های بعدی به دنبال تداوم این برتری هستیم.  

رامین خانی کاپیتان طبیعت هم درحاشیه این بازی بیان کرد: پیکان تیم ریشه‌دار و بزرگی است که سال‌ها عناوین متعدد قهرمانی دارد.

پیروزی مقابل تیم هایی مانند پیکان باعث افتخار است و بازیکنان طبیعت امروز انگیزه بالایی برای شکست حریف داشتند که خوشبختانه به این مهم رسیدیم. طبق برنامه‌ریزی کادر فنی در این بازی پیش رفتیم و توانستیم با اجرای دقیق آن‌ها به هدفی که دارشتیم، دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار