کد خبر: 1196069
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
دبیرکل جنبش «النجباء» در عراق ضمن تقدیر از اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان، تصریح کرد مجاهدان عراقی برای جنگ همزمان علیه اشغالگران اسرائیلی و آمریکایی از توان و آمادگی کافی برخوردارند.

جوان آنلاین: «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق، شامگاه جمعه، پیامی در ارتباط با سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر کرد.

به گزارش فارس، دبیرکل النجباء گفت: «از بیانات سنجیده جناب سید [حسن] نصرالله که دل‌های گداخته ما را آرام کرد، تشکر می‌کنیم.
ما همچنین از تمامی دلاورمردان مجاهد و رهبران مقاومت عراق که با تصمیم حکیمانه، کارزاری مشروع و شجاعانه را آغاز کردند، قدردانی می‌کنیم».

اکرم الکعبی اضافه کرد: «ما به برادران خود در فلسطین و لبنان اطمینان می‌دهیم که برادران آن‌ها در عراق، که از فردای عملیات به قلب معرکه زدند تا همراهی‌شان کنند، به لطف خدا از آمادگی کامل و توان پایداری بر مبارزه برخوردارند و بر کل میدان درگیری احاطه‌ای گسترده دارند».

او همچنین اشاره کرد: «مقاومت عراق با نیروهای زمینی ویژه خود که توانستند گروه‌هایی از قبیل داعش را در عراق و سوریه شکست دهند، آماده است و می‌تواند دوشادوش شما صهیونیست‌ها را شکست دهد تا نماز پیروزی را در مسجد الاقصی بخوانیم. برای تحقق این امر، منتظر ارزیابی و تصمیم شما هستیم».

دبیرکل النجباء تصریح کرد: «همچنین تأکید می‌کنیم نبردی که با اشغالگران آمریکایی آغاز شده، جز با آزادی همه‌جانبه عراق نباید پایان پذیرد. زیرا کارزار کنونی علیه دشمن فریبکار و خائن، به جنگ بقا و موجودیت یکی از طرفین تبدیل شده است. اما با یاری خدا و به لطف وجود رهبران حکیم، مدبر و شجاع که عقب‌نشینی نمی‌کنند و تن به ذلت نمی‌دهند، اثری از آنان باقی نخواهد ماند».

اکرم الکعبی در پایان خاطرنشان ساخت: «از دستاوردهای سال ۲۰۱۱ خیلی فاصله نگرفته‌ایم. این ثبات و ایستادگی مقاومت بود که اشغالگران را مجبور کرد تا ذلیلانه کوله‌بار شکست و ناکامی را به دوش بکشند. امروز مقاومت قوی‌تر و آمریکایی‌ها ضعیف‌تر و سست‌ترند و بی‌شک این نبرد برای رزمندگان قهرمان، تفریحی زیبا خواهد بود».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار