کد خبر: 1194639
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه غزه
دبیر شورای اقتصادی سران قوا به عقلای غربی توصیه کرد با یادآوری تجربه عراق و افغانستان جلوی رهبران کوته‌فکر خود را بگیرند.

جوان آنلاین: محسن رضایی روز شنبه در فضای مجازی نوشت: تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه ‌غزه و لشکرکشی مجدد آمریکا به مدیترانه و خلیج‌فارس، آخرین دست و پا زدن‌های آمریکا برای ماندن در غرب آسیاست اما نتیجه آن چیزی جز یک فاجعه بزرگ برای آمریکا و اروپا نخواهد بود.

دبیر شورای اقتصادی سران قوا افزود: عقلای غربی با یادآوری تجربه عراق و افغانستان، جلوی رهبران کوته‌فکر خود را بگیرند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

پیروزی‌های کم نظیر رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی به رغم بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی غزه از سوی صهیونیست ها همچنان ادامه دارد، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرده که ۳۵ هزار رزمنده این جنبش در غزه در کمین صهیونیست ها هستند.

دفتر اطلاع رسانی حماس در نوار غزه اعلام کرده که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) گذشته، بمب افکن های رژیم صهیونیستی به طور میانگین در هر کیلومتر از خاک غزه ۳۳ تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخته اند.

در پاسخ به بمباران های بی وقفه غزه از سوی بمب افکن های رژیم صهیونیستی با بمب ها و تسلیحاتی غربی به ویژه آمریکا، رزمندگان مقاومت در دو کشور عراق و سوریه به سراغ پایگاه های آمریکایی در این دو کشور رفته اند و به بنا بر اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پایگاههای یانکی ها ۱۲ بار در عراق و سوریه میزبان دهها راکت مقاومت بوده اند.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار