کد خبر: 1192847
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
منابع رسانه‌ای امروز (جمعه) از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به برج‌های مسکونی و مساجد در مناطق مختلف نوار غزه خبر داده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی کشتار‌های هولناکی را علیه غیرنظامیان و کودکان بی دفاع انجام می‌دهد. بیش از ۳۰ موشک توسط جنگنده‌های دشمن شلیک شد و به صورت مستقیم به برج‌های مسکونی در شهر «الزهراء» در مرکز نوار غزه اصابت کرد.

برپایه این گزارش، در این حملات بیش از ۲۰ برج مسکونی تخریب شد.

در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، همچنین جنگنده‌های این رژیم مسجد بزرگ «العمری» در شهر «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

طبق این گزارش، این حمله منجر به تخریب کامل مسجد العمری شد.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی برج‌های «القسطل» در شرق «دیر بلح» واقع در مرکز نوار غره را هدف قرار داده است.

منابع رسانه‌ای از شهادت ده‌ها غیرنظامی بی گناه فلسطینی در این حملات خبر داده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به چهاردهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۳ هزار و ۸۵۹ فلسطینی که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار