کد خبر: 1192825
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
در گفتگوی تلفنی سرلشکر باقری با وزیر دفاع ملی ترکیه مطرح شد:
سردار سرلشکر باقری در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع ملی ترکیه اظهار داشت: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه و غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آن‌ها شامل غذا و دارو صورت گیرد.

جوان آنلاین: وزیر دفاع ترکیه در گفتگو با رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح ایران، آخرین تحولات منطقه‌ای را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرلشکر باقری با تاکید بر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید فشار‌ها و جسارت و هتک حرمت به مسجد الاقصی و مردم فلسطین اظهار داشت: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه و غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آن‌ها شامل غذا و دارو صورت گیرد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین حمایت‌های گسترده امریکا از جمله تدارک تسلیحات و مهمات سنگین برای رژیم صهیونیستی را به معنای مشارکت دولت امریکا در جنایات رژیم صهیونیستی تلقی و آن را عامل پیچیده‌تر شدن اوضاع در غزه دانست و در مورد عواقب آن هشدار داد.

وی همچنین از دولت ترکیه خواست از همه ابزارهایش در جلوگیری از ادامه جنایات و حمایت از مردم غزه بهره‌گیری نماید.

یاشار گولر وزیر دفاع ملی ترکیه نیز ضمن تشریح اقدامات دولت این کشور برای کاهش تنش و توقف درگیری‌ها تاکید کرد کشورش به این تلاش‌ها ادامه خواهد داد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
0
0
ادامه بدین به همین روند .... ادامه بدین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار