کد خبر: 1191803
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
یک عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت حمله زمینی به نوار غزه زمینگیر خواهد شد و مقاومت برای تمام سناریو‌ها آماده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، «حسن فضل الله» یک عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن درود و سلام بر اهالی استوار و مقاوم و رزمندگان مقاومت در نوار غزه تصریح کرد ما برای همه احتمالات و همه گزینه‌ها آماده ایم، اما نمی‌خواهیم مراحل بعدی اقدامات خود را فاش سازیم چرا که این موضوع بخشی از نبرد است.

حسن فضل الله در گفتگو با شبکه المیادین گفت: هم اکنون به ما در کشورمان لبنان حمله می‌شود، در حالی که ما براساس معادله‌ای که مقاومت آن را نهادینه کرده است؛ در حال دفاع از کشور خویش و مقابله با دشمن هستیم. این معادله (ملت، ارتش، مقاومت) یک معادله ثابت است و به هرگونه تجاوز اسرائیل پاسخ خواهد داد.

فضل الله افزود: ما دغدغه دفاع از کشور خود را داریم و زمانی که موشک‌ها را به سمت دشمن شلیک می‌کنیم، با صراحت و شهامت اعلام می‌کنیم که مقاومت اسلامی این کار را انجام داده است.

این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به اوضاع شهر بنت جبیل در اوج جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶، تاکید کرد اشغالگران در ورود به بنت جبیل در سال ۲۰۰۶ پس از ۳۳ روز تجاوز و تخریب ناتوان ماندند و در غزه نیز این اتفاق تکرار خواهد شد.

وی گفت: اکنون محور اصلی نبرد‌ها در غزه است و رویارویی در لبنان تنها بخشی از پروژه دفاع ملی مقاومت است. آنچه اکنون در مرز‌های لبنان اتفاق می‌افتد در چارچوب اقدامات و فعالیت‌های دفاعی است که مقاومت از روز نخست انجام داده است.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود: پاسخ کنونی مقاومت لبنان بخشی از تحولات است در حالی که بخش دیگری از این پاسخ مربوط اتفاقات و تحولات در نوار غزه است.

فضل الله خاطر نشان کرد مقاومت به خوبی وظیفه خویش به ویژه در قبال رویارویی بزرگ در غزه را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: ما طبیعتا بی‌طرف نخواهیم بود و طبیعی است که در کنار فلسطینی‌ها بایستیم، اما در مورد اقدامات عملی خود، اطلاعاتی در اختیار دشمن قرار نمی‌دهیم.

نماینده پارلمان لبنان خاطر نشان کرد نیرو‌های مقاومت، مجاهدان و رزمندگان و فرماندهان به تهدید‌ها و فشار‌های آمریکا که قبلاً نیز آن‌ها را تجربه کرده است؛ توجهی نخواهد کرد.

فضل الله تاکید کرد ما در قلب این نبرد هستیم. دشمن در غزه با مقاومت محکم و جانانه‌ای روبرو است و مردم فلسطین با نیرو‌های مقاومت در کناریکدیگر استقامت خواهند کرد.

این نماینده عضو فراکسیون مقاومت گفت: دشمن نباید در محاسبات خود چه در نوار غزه و چه در لبنان دچار اشتباه شود. آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، جنگ اسرائیل علیه ملت فلسطین است که در آن جنایات گسترده‌ای علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شود.

وی تاکید کرد: کشور‌های غربی و برخی طرف‌ها به طور مستقیم یا غیرمستقیم با ما تماس گرفتند، ولی ما پاسخی در مورد اقدامات بعدی خویش به آن‌ها ندادیم. ما مواضع خود را به دقت بررسی کرده ایم و تمام احتمالات را در نظر می‌گیریم.

این عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله گفت ما برای وقوع هر احتمالی آماده هستیم، تحولات در حال آشکار شدن است و دشمن می‌تواند شروع کننده باشد، اما نمی‌داند اوضاع به کجا ختم خواهد شد.

فضل الله با اشاره به ورود ناو‌های آمریکایی به منطقه گفت: رزمناو‌های آمریکایی برای ما چیز جدیدی نیستند و ما گفتیم به این تهدید‌ها توجهی نمی‌کنیم و به دفاع از کشورمان متمرکز هستیم.

وی درباره مظلوم نمایی صهیونیست‌ها گفت: دشمن سعی دارد خود را قربانی جلوه دهد در حالی که تلفات و خسارات وارده در میان نیرو‌های خود را به شدت سانسور می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار