کد خبر: 1190577
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:
سردار «فلاح‌زاده» گفت: حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان تمامی منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را عملی کرد و قدرت‌هایی را در کشور‌های فلسطین، لبنان، عراق و یمن توسعه بخشید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه امام راحل جبهه مقاومت و سربازان بدون مرز را پایه‌گذاری کرد، اظهار داشت: تمامی راهبرد‌ها در پیام استقامت و مقاومت وجود دارد.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر نورانی مقاومت را تداوم بخشیدند، افزود: حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان تمامی منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را عملی کرد و قدرت‌هایی را در فلسطین به‌نام حماس و جهاد اسلامی، در لبنان به‌نام حزب الله، در عراق به‌نام حشدالشعبی و در یمن به‌نام انصارالله توسعه بخشید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر پیروز، اسلام و جبهه مقاومت، عنوان کرد: زمانی رژیم اشغالگر قدس تا ضاحیه بیروت پیش می‌آمد و جولان و صحرای سینا را اشغال و بدون هیچ مقاومتی پیشروی می‌کرد؛ اما این مقاومت بود که باعث شد رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی محاصره شود و دور خود را دیوار‌های بتنی چند متری احداث کند.

وی گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، دشمنان با هجوم به پایگاه‌های مقاومت در سوریه و اقدام برای فروپاشی اقتصادی لبنان و سوریه و همزمان، زدن پایگاه‌ها در عراق و یمن به دنبال فروپاشی مقاومت بودند، اما به لطف خدا تمامی برنامه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد؛ چرا که مقاومت اسلامی در عرصه فلسطین با تسلیح کرانه باختری در طول یک سال بیش از ۱۰ هزار عملیات انجام داده است؛ همچنین در لبنان با تدبیر سیدحسن نصرالله صاحب اختیار میدان گازی و بهره‌بردار آن شد و رژیم صهیونیستی ناچار شد که تحریم را هم از آن بردارد.

سردار فلاح‌زاده با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی رو به زوال هستند، یادآور شد: دشمنان در عراق برنامه داشتند که ۷۰ سال مستقر شوند، اما به لطف خدا بهترین دولتی که معتقد به اسلام ناب و دشمن‌شناس است در این کشور حاکم شد؛ همچنین یمن و افغانستان پیروز میدان شدند و آمریکایی‌ها ناچار شدند از افغانستان فرار کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر