کد خبر: 1187719
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور سه نماینده کشورمان روز چهارشنبه پیگیری می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، رقابت‌های تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو از یکشنبه دوم مهرماه در کشور چین در جریان است و فردا چهارشنبه، پنجم مهر و از روز سوم بازی‌های بخش مبارزه، رقابت‌های اوزان ۶۷- کیلوگرم بانوان و ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم آقایان پیگیری خواهد شد.

در گروه بانوان و در وزن ۶۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی دور نخست «باک تای» از ویتنام را پیش رو دارد و در صورت برتری برابر «جولیانا الصادق» از کشور اردن و عنوان دار آسیا و جهان به روی شیاپ چانگ می‌رود.

در گروه آقایان و در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شده و سپس به مصاف برنده دیدار قزاقستان و تاجیکستان خواهد رفت. در سمت جدول رضایی «چنمینگ ژیائو» تکواندوکار سرشناس چینی و «زید عبدل کریم» قهرمان اردنی ایستاده‌اند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم نیز مهران برخورداری دور نخست استراحت می‌کند و سپس به دیدار برنده ماکائو و هنگ کنگ می‌رود. در سمت جدول برخورداری «پارک ووهئوک» قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ از کشور کره جنوبی قرار دارد.

تا به اینجای رقابت‌های تکواندو در بخش مبارزه علیرضا حسین پور و مهدی حاجی موسائی ۲ نشان نقره و مبینا نعمت زاده یک نشان برنز به دست آورده‌اند. در بخش پومسه نیز مرجان سلحشوری یک مدال برنز کسب کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار