کد خبر: 1187499
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
با توجه به مجوز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و بر اساس تبصره ۲ ماده ۴ قانون حفاظت، حکم حذف درختان آفت‌زده سوزنی برگ بوستان سرخه حصار صادر شده که موارد مذکور با درختان پهن برگ جایگزین می‌شوند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در پی انتشار خبر قطع درختان بوستان جنگلی سرخه حصار پیگیری های خبرنگار فارس حاکی از این است که با توجه به حمله آفت سوسک پوستخوار کاج به درختان بوستان های جنگلی شهر تهران بر اساس هماهنگی انجام شده با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مجوز حذف درختان خشک و آفت زده برای جلوگیری از گسترش آفت به درختان سالم صادر شده است. 

این اقدام با توجه به مجوز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، به شماره ۱۴۰۲/۶۷/۴۸۷۲ انجام شده و بر اساس تبصره ۲ ماده ۴ قانون حفاظت، حکم حذف درختان آفت‌زده سوزنی برگ بوستان سرخه حصار صادر شده که موارد مذکور با درختان پهن برگ جایگزین می‌شوند.

هماهنگی اقدامات انتخاب پیمانکار و حذف درختان آفت زده توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری انجام شده و اقدامات لازم در این فرآیندها با نظارت‌های لازم اجرایی می شود. اطلاع رسانی‌های لازم قبل و حین اقدام به حذف درختان خشک از طریق رسانه ملی و سایر رسانه ها انجام شده است.

بدیهی است پس از پاکسازی محل و اجرای شبکه آبیاری تحت فشار در سال جاری، گونه های مناسب با شرایط محیطی در نقاط مورد نیاز بوستان سرخه حصار کاشته می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار