کد خبر: 1187023
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
نماینده ایران در پومسه زنان از راهیابی به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو باز ماند و به مدال برنز مشترک رسید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، مرجان سلحشوری، نماینده تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی در مرحله نیمه نهایی پومسه مقابل یوییکو نیوا از ژاپن شکست خورد و به همراه نماینده چین تایپه به صورت مشترک به مدال برنز رسید.

پیش از این سلحشوری در دومین رقابت خود در بخش پومسه مقابل هدیه عبدالکریم از مالزی پیروز شد و به نیمه‌نهایی رفت. با این اتفاق مدال برنز سلحشوری قطعی است.

او در مرحله یک شانزدهم حذفی نیز با امتیاز ۷.۷۲۰ مقابل هو دوی تران از ویتنام پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بود.

سلحشوری در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز نایب قهرمان شده بود.

مرجان سلحشوری پس از کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته پومسه، اظهار کرد: مسابقه خیلی سختی مقابل نماینده ژاپن داشتم. کشور مالزی هم رقیب سرسختی بود که مربی کره‌ای داشت در این بازی هم در اجرای دوم امتیازهای مساوی گرفتیم ولی موفق شدم در این بازی مدال برنز خودم را قطعی کنم.

وی افزود: من قبل از این که این بازی‌ها به دلیل شرایط کرونا به تعویق بیافتد خودم را برای شرکت در این رویداد آماده می‌کردم چرا که دوست داشتم مدال این بازی‌ها را داشته باشم. دوست داشتم رنگ مدالم بهتر می‌شد ولی خوشحالم که دست پر از مسابقات بر می‌گردم و باید بدانیم که بازی‌های آسیایی رویداد بسیار بزرگی است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار