کد خبر: 1186683
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
نیمی از بازیکنان تیم بزرگسالان پیکان در آکادمی این باشگاه پرورش یافته‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تمرینات پیکان که از چند روز گذشته آغاز شده با برنامه‌ای پرفشار و سخت از سوی کادر فنی پیگیری می‌شود.

تیم پیکان در فاصله حدودی یک ماه تا شروع مسابقات ۱۰ جلسه تمرین در هفته که شامل وزنه و کار با توپ می‌شود را در دستور کار خود قرار داده است.

با نگاهی به لیست جوان تیم والیبال بزرگسالان در فصل ۱۴۰۲، نام ۸ بازیکن دیده می‌شود که محصول آکادمی پیکان در سال‌های اخیر هستند.

امیرحسین صابری، سجاد جلوداریان، پندار مومنی مقدم ، یوسف کاظمی، متین حسینی، مانی علیخانی، امیرحسین منصوری، بنیامین اعلائی و علیرضا فراهانی بازیکنانی هستند که در لیست امسال پیمان اکبری برای حضور در مسابقات لیگ برتر قرار دارند.

این بازیکنان زیر نظر سعید علی‌اصغر و دیگر مربیان تیم‌های پایه پرورش یافتند و با حمایت مدیران باشگاه و همچنین توجه ویژه پیمان اکبری به بازیکنان جوان و مستعد در تیم اصلی نیز به کار گرفته شدند.

سیاست باشگاه پیکان در اهمیت دادن به بازیکنان آکادمی نه تنها از صرف بودجه سرسام‌آور برای جذب بازیکن جلوگیری کرده و این باشگاه را به کارخانه بازیکن‌سازی تبدیل کرده بلکه باعث انگیزه در میان بازیکنان رده پایه برای حضور در تیم اصلی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار