کد خبر: 1186215
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، گفت: بازار خودرو به علت انتظار برای واردات همچنان در رکود به سر می‌برد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سعید مؤتمنی درباره آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: بازار خودرو همچنان در انتظار واردات است و لذا این بازار در رکود کامل به سر می‌برد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه به دنبال افزایش جزئی قیمت ارز در هفته گذشته قیمت خودرو به میزان بسیار کمی افزایش یافت، گفت:، اما در هفته جاری دوباره بازار خودرو آرام شد و شاهد هیچ گونه تغییرات قیمتی در این بازار نبودیم.

مؤتمنی با اشاره به عوامل مؤثر بر افزایش مختصر قیمت خودرو در هفته گذشته، گفت: طی یک ماه گذشته عرضه خودرو توسط خودروسازان کاهش یافته، ضمن اینکه هفته گذشته قیمت دلار وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد و همین موضوع باعث افزایش مختصر قیمت‌ها شد.

وی اظهار داشت: قیمت JACS۵ هفته گذشته حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت و از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسید.

مؤتمنی اظهار داشت: قیمت تیگو ۷ نیز از یک میلیون و ۵۸۰ میلیون تومان در هفته گذشته به حدود یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان افزایش یافت.

وی اظهار داشت: قیمت تولیدات داخلی تقریبا افزایشی نداشت، اما قیمت برخی خودرو مانند ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اتومات حدود ۱۰ میلیون تومان، دنا اتومات حدود ۳ میلیون و ۲۰۶ تیپ ۲ نیز حدود ۵ میلیون تومان افزایش یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: قیمت‌های مذکور، قیمت‌های اعلامی از سوی فروشندگان است و خریداران با توجه به رکود حاکم بر بازار می‌توانند خودرو‌های مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت‌های عرضه شده خریداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار