کد خبر: 1183173
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را مانند روز‌های گذشته تجربه کرد و شاخص کل با افزایش حدود ۶۰۰۰ واحدی به دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد رسید.

به گزارش جوان آنلاین  به نقل از تسنیم، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۶ هزار و ۲۲۰ واحد افزایش معادل ۳۰ صدم درصد به دو میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۶۵ واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز با هزار و ۹۸۶ واحد افزایش معادل ۲۸ صدم درصد در محدوده ۷۱۳ هزار و ۶۵۴ واحد قرار گرفت.


نماد‌های تاپیکو، شپنا، شبندر، شتران و بوعلی از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد فارس و وبملت با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نماد‌های شپنا، شستا، ثشاهد، تکاردان و برکت هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد خگستر و شهر هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۲۱ صدم درصد افزایش به عدد ۲۶ هزار و ۳۵۳ واحد رسید.

نماد گدنا از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های بمولد، دی، فن افزار، نیان، خاور و کتوسعه از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۳۱۴ نماد مثبت برابر ۴۴۵ نماد منفی بود. ۷۰ صف خرید مقابل ۵۶ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۱۶۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۵۲ میلیارد دلار بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار