کد خبر: 1182071
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
استاندار قم در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی گفت: همکاری با گروه‌های جهادی از اولویت‌‌های بنده در مدیریت استان است و با همین ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان محرومیت‌زدایی کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سید محمد آقامیری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی در شهرستان جعفرآباد قم، بیان کرد: امنیت غذایی امروز برای همه کشورها مسئله حائز اهمیتی است و مقام معظم رهبری هم در بسیاری از فرمایشات خود به خودکفایی در تولیدات کشاورزی و افزایش امنیت غذایی تاکیدات بسیاری داشته‌اند.

وی افزود: تولید اولین و مهم‌ترین مولفه امنیت غذایی است. با افزایش تولید و خودکفایی در حوزه تولیدات کشاورزی دیگر خطری امنیت غذاییمان را تهدید نخواهد کرد.

استاندار قم ادامه داد: برای افزایش تولید باید از تولیدکننده حمایت کنیم و با آماده‌‌سازی زیرساخت‌ها حضور آن‌ها را در بخش تولید افزایش دهیم.

وی گفت: لذا در همین راستا تمام مدیران استان قم باید درخدمت تولیدکننده بوده و حمایت حداکثری را از آن‌ها داشته باشند.

آقامیری تصریح کرد: ما مدیران نباید اجازه دهیم مردم به ویژه سرمایه‌گذار و تولیدکننده در استان در پیچ و خم بروکراسی اداری باشند. 

وی عنوان کرد: درب استانداری به روی همه مردم باز است و مدیران و معاونین ما پاسخگوی اقشار مختلف مردم خواهند بود. حل مشکل مردم در حوزه‌های مختلف باید اولویت ما باشد و از این موضوع دریغ نکنیم.

آقامیری خاطرنشان کرد: اگر مشکلی در استان بدست دستگاه‌های دولتی حل نشود و سرمایه‌گذار یا مردم برای حل آن به استانداری مراجعه نمایند برای آن دستگاه‌ مربوطه امتیاز منفی در نظر خواهیم گرفت و مدیر مجموعه باید پاسخگو باشد.

استاندار قم عنوان کرد: مدیران ما فرصت خدمت به مردم را نباید از دست دهند، این فرصت همواره در اختیار مدیران نخواهد بود و نباید از توفیق خدمت‌رسانی به مردم غافل شوند.

وی اشاره کرد: به تعبیر رهبر انقلاب امروز نزدیک قله هستیم، بر این اساس با روحیه جهادی باید مشکلات باقی‌مانده را مرتفع کنیم تا به قله برسیم‌.
استاندار قم اظهار کرد: همکاری با گروه‌های جهادی از اولویت‌‌های بنده در مدیریت استان است، با همین ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان محرومیت‌زدایی کرد.

وی در پایان گفت: گروه‌های جهادی هستند که با روحیه خود می‌توانند اتفاقات خوب را در استان رقم بزنند، به همین خاطر بنده در دوران مدیریتم همواره در کنار گروه‌های جهادی خواهم بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار