کد خبر: 1180881
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۰ هزار کلاس درس در قالب ۲ هزار طرح عمرانی در سراسر کشور بهره برداری می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، رضامراد صحرایی روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح‌های ورزشی آموزشی این استان در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال در راستای گرامیداشت هفته دولت، طرح‌های آموزشی متعددی در کشور بهره برداری می‌شود که عمده‌ترین آن‌ها ۱۰ هزار کلاس درس است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در فضا‌های آموزشی بیان کرد: این برنامه از طرح‌های تحولی جدید وزارت آموزش و پرورش است که در این راستا امسال ۲ هزار و ۱۰۰ طرح ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای اجرا می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این طرح‌ها با استفاده از اعتبارات ملی، استانی و ظرفیت خیران اجرا می‌شود ادامه داد: احداث زمین چمن در مدارس باعث شور و نشاط دانش آموزان خواهد شد به همین منظور پس از تکمیل این طرح‌ها سه‌هزار زمین چمن مدارس با اولویت مناطق محروم در کشور ایجاد می‌شود.

صحرایی همچنین گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین نیز علاوه بر کتب درسی، در حوزه تجهیزات، مدیریت راهبردی، تربیت معلم و فناوری اقدامات خوبی در حال انجام است.

امروز ۲۵ طرح آموزشی و ورزشی لرستان با حضور وزیر آموزش و پرورش بهره برداری شد همچنین افتتاح و بازدید چند طرح آموزشی، برگزاری شورای آموزش و پرورش و سفر به نورآباد از برنامه‌های سفر ۲ روزه صحرایی در لرستان است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار