کد خبر: 1180539
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۲ جوان فلسطینی را به ظن اجرای عملیات ضدصهیونیستی دیروز در الخلیل بازداشت کرده است.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از مهر، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۲ جوان فلسطینی را که عملیات ضدصهیونیستی دیروز در الخلیل را به اجرا درآورده بودند، بازداشت کرده است.

بر اساس گزارش منابع عبری زبان، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به صورت رسمی اعلام کرد که نظامیان ارتش این رژیم ۲ جوان فلسطینی مظنون به اجرای عملیات ضدصهیونیستی دیروز در نزدیکی الخلیل را بازداشت نموده است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده که مجریان عملیات تیراندازی در الخلیل از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس هستند.

گفتنی است در جریان عملیات ضدصهیونیستی روز گذشته در الخلیل و تیراندازی به سوی خودروی حامل شهرک‌نشینان صهیونیست، یک شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسید و یک شهرک‌نشین دیگر نیز به شدت زخمی شد. رژیم صهیونیستی برای بازداشت مجریان عملیات ضدصهیونیستی الخلیل بازرسی‌ها و یورش‌های گسترده‌ای را در کرانه باختری انجام داد و حتی محبور شد از بالگرد نیز استفاده کند.

ادعای صهیونیست‌ها درباره بازداشت ۲ فلسطینی مظنون به اجرای عملیات ضدصهیونیستی الخلیل در حالی مطرح می‌شود که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته‌اند مجری عملیات مقاومتی حواره که روز شنبه به انجام رسید و طی آن ۲ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند را بازداشت کند.

با احتساب شهرک‌نشین به هلاکت‌رسیده در عملیات الخلیل، تعداد صهیونیست‌هایی که از ابتدای سال جاری میلادی در جریان عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ضدرژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری، اراضی اشغالی و مرز با مصر کشته شده‌اند، به ۳۵ شهرک‌نشین می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار