کد خبر: 1180108
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
وزیر کشور گفت: مشکلات سامانه سماح هم به سرعت برطرف خواهد شد و مردم از این بابت نگران نباشند انشاالله این مشکل به وسیله سامانه اصلی و سامانه‌های فرعی رفع خواهد شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز دوشنبه (۳۰ مرداد) در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: در مورد آنچه که دشمن تبلیغ می‌کند باید گفت زیرساخت ها برای استان است که در اربعین هم استفاده می شود؛ باید در نظر گرفت اربعین موجب آبادی استان شده است. برکات اربعین موجب شده است زیرساخت ها در استان‌های مرزی که معمولا کمبود راه و زیر ساخت داشتند، بهبود یابند.

وی افزود: تلاش‌های دشمن حتما مذبوحانه است و مردم شریف ما می دانند کسانی که این تبلیغات را می کنند همان کسانی هستند که به قرآن کریم هتک حرمت کرده بودند؛ این افراد ضد دین و اسلام هستند و گرنه زیر ساخت‌های ایجاد شده صرفا برای اربعین نیست، مورد نیاز مردم است و در ایام اربعین هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر کشور گفت: مشکلات سامانه سماح هم به سرعت برطرف خواهد شد و مردم از این بابت نگران نباشند انشاالله این مشکل به وسیله سامانه اصلی و سامانه‌های فرعی رفع خواهد شد.

وحیدی در مورد گرمای هوا تصریح کرد: مردم برای سفر اربعین برای فرزندان کوچک و افرادی که طاقت جسمی کمی دارند تدابیر لازم را اتخاذ کنند. هلال احمر قرص هایی را همراه با اتاق های سرد پیش بینی کرده است که می تواند مثمرثمر باشد.

ضمن قدردانی از دستگاه های مختلف که خدمات مختلفی را ارائه داده بودند گفت: از همه مردم و مواکب تشکر می کنیم چرا که کار اصلی بر عهده مردم و مواکب است. 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار