کد خبر: 1178632
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
رسانه‌های صهیونیستی ضمن اعلام خبر وقوع انفجار مهیبی در یک کارخانه در منطقه‌ای صنعتی در شمال تل‌آویو، گفتند که در این حادثه حداقل ۳ نفر زخمی شده‌اند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، منابع محلی بامداد سه‌شنبه از وقوع انفجار مهیبی در یک منطقه صنعتی در شمال تل‌آویو، واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزای فلسطینی «شهاب» به نقل از رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی نوشت: «از شهرک‌نشینان در منطقه  رمات‌هشارون خواسته شده که از ترس نشت مواد خطرناک در پی انفجار مهیب در این منطقه صنعتی، درها و پنجره‌های منازل خود را کاملا مسدود کنند».

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که کارخانه تولید مواد شیمیایی در منطقه صنعتی رمات‌هشارون منفجر شده و در این حادثه تاکنون زخمی شدن حداقل ۳ صهیونیست تایید شده است. برخی منابع نیز این کارخانه را نظامی توصیف کرده‌اند.

روزنامه عبری‌زبان «واللا» در این‌باره گزارش داد: «تیم‌های آتش نشانی به محل انفجار در کارخانه رمات هشارون فراخوانده شدند و هنوز شرایط حادثه مشخص نیست».

دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز تصاویر و ویدئوهایی از لحظه انفجار و از تعداد زیادی آمبولانس و خودروهای امدادی که به محل انفجار در این کارخانه در شمال تل‌آویو اعزام شده‌اند، منتشر کردند.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» اما مدعی شد: «وجود و نشت مواد خطرناک در محل انفجار منتفی شد و مقامات اسرائیلی همچنین خرابکارانه بودن منشأ این انفجار را رد کردند».

جزئیات بیشتری از این حادثه هنوز منتشر نشده است.

بیست روز قبل نیز همزمان با آشوب سیاسی در تل‌آویو، منابع محلی از انفجار یک خودرو در یکی از شهرهای بخش مرکزی فلسطین اشغالی خبر دادند که یک کشته بر جای گذاشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار