کد خبر: 1176919
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سارق حرفه ای و سابقه دار که از طریق خوراندن آبمیوه آغشته به داروی خواب آور مالباختگان را بیهوش کرده و اموال آن ها را به سرقت می برد در قزوین دستگیر شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان قزوینی به پلیس ترمینال، مبنی بر سرقت وجه نقد، گوشی همراه و دیگر لوازم و تجهیزات فرزندش در اتوبوس مسافربری تهران-قزوین بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد سارق در پوشش مسافر اتوبوس در صندلی کنار شاکی نشسته و از طریق خوراندن آبمیوه ای که آغشته به داروی خواب آور بوده او را بیهوش و اموال او را به سرقت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به حساسیت و احتمال وقوع مجدد این جرم، بلافاصله تیم اطلاعاتی ویژه ای از ماموران با همکاری شاکی شدآمدی محدوده ترمینال را مورد بررسی قرار دادند که خوشبختانه متهم در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه سارق از افراد حرفه ای و سابقه دار بوده و به صورت در حرکت از طریق بیهوشی اموال مالباختگان را سرقت کرده، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به 4 فقره سرقت در استان قزوین اعتراف کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار