کد خبر: 1176593
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
دادستان تهران گفت: در رابطه با قطع عضو شدن یک کودک ۹ ساله در پله برقی خیابان تختی، پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، چند شب گذشته یک دختر بچه ۹ ساله در پله برقی خیابان تختی تهران دچار قطع عضو شد.

علی صالحی دادستان تهران درباره واکنش دادستانی تهران مبنی بر قطع عضو شدن یک دختر ۹ ساله اظهار داشت: درباره این حادثه پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی قضایی درباره بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران در توضیحاتی درباره حادثه قطع دست بچه ۹ ساله در پله برقی مترو علی‌آباد تهران اعلام کرد: در پی حادثه جمعه شب ۱۳ مرداد در پل عابر پیاده مکانیزه محله تختی در منطقه ۱۶ که طی آن یک کودک اتباع ۹ ساله دچار حادثه از ناحیه دست شد، ‌کودک در پله برقی در مسیر پایین‌رو به صورت نشسته در حال حرکت بوده و دست خود را روی سطح پله قرار داده بود که پس از رسیدن به سطح ثابت انگشتان وارد دندانه‌های پایانی پله شده و به داخل کشیده شده که پس از آن بلافاصله مکانیزم ایمنی صفحه درگیر شده و فرمان خاموش شده پله برقی صادر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار