کد خبر: 1175761
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سردار موسی کمالی، درباره تعداد سربازان مهارت دیده سازمان‌های نیرو‌های مسلح در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش تخصصی به ۱۰۵۶۸۱ نفر و آموزش عمومی ۹۸۵۹۸ نفر آموزش داده است.

وی افزود: آموزش‌های تخصصی سپاه پاسداران انقلاب نیز در سال گذشته ۸۲۶۰۵ نفر و عمومی ۸۰۲۱۲ نفر است.

سردار کمالی درباره میزان آموزش‌های فراجا و وزارت دفاع گفت: فراجا در زمینه آموزش‌های تخصصی به ۸۶ هزار نفر و عمومی ۴۲ هزار نفر آموزش داده و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در مجموع به ۴ هزار نفر آموزش داده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مهارت آموزی سربازان تاکنون ۳ هزار محیط آموزش فنی و حرفه‌ای و بالغ بر ۱۴ هزار محیط کار واقعی با استفاده از ظرفیت نیرو‌های مسلح ایجاد شده گفت: در همین راستا توانسته ایم بیش از یک میلیون و ۲۴۱ هزار نفر را تحت پوشش آموزش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار دهیم.

سردار کمالی افزود: هدفگذاری سال ۱۴۰۲ ما این است که ۱۰۰ درصد پرسنل را تحت پوشش آموزش فنی قرار دهیم و کیفیت آموزش را افزایش دهیم.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان وام‌های خود اشتغالی اعطا شده به سربازان مهارت دیده گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.

وی تاکید کرد: مهارت آموزی و مهارت ورزی سربازان با جدیت و بدون وقفه دنبال خواهد شد و نهضت مهارت آموزی تا تحقق شعار هر سرباز حداقل یک مهارت تخصصی و چند مهارت عمومی ادامه خواهد داشت و انشاالله پرداخت وام جدید به کسانی که سال گذشته ثبت نام کرده اند به زودی شروع خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار