کد خبر: 1175403
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
دبیرکل حزب الله لبنان با محکوم کردن هتاکی مجدد به مقدسات اسلامی از دست داشتن موساد رژیم صهیونیستی در این پروژه هدفمند علیه دین اسلام و مقدسات خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در راهپیمایی عاشورایی در شهر نبطیه لبنان گفت: فرد جاسوس موساد با هتک حرمت مقدسات اسلامی آن هم با حمایت پلیس سوئد به مقدسات دو میلیارد مسلمان اهانت می‌کند.

وی افزود موضع کشور‌های اسلامی در یاری قرآن کریم، ضعیف است.

نصرالله گفت بار دیگر این فرد جنایتکار ملعون در سوئد با حمایت پلیس این کشور، قرآن کریم را سوزاند، این رفتار، چالش شرم آور و ذلت بار برای دو میلیارد مسلمان در جهان است.

وی افزود همچنین با نفاق سوئد، دانمارک و غرب روبرو هستیم، روز گذشته شاهد سستی و ضعف بیشتر کشور‌های اسلامی در نشست سازمان همکاری اسلامی بودیم. از سازمان همکاری اسلامی، چیزی جز بیانیه محکومیت ندیدیم.

دبیرکل حزب الله گفت اگر این اهانت به یک پادشاه یا امیر یا همسر پادشاه و رئیس هر دولت عربی صورت می‌گرفت، همه موضع می‌گرفتند و سکوت نمی‌کردند، اما بار‌ها قرآن کریم را آتش زده‌اند، اما هیچ یک از این شاهان و امیران دست به تحرکی نزده‌اند.

وی افزود:‌ای جوانان مسلمان شجاع غیرتمند در جهان، دیگر منتظر ماندن برای اینکه دیگران کاری انجام دهند، هیچ ارزش و معنایی ندارد، شما خودتان باید به مسئولیت خود عمل کرده و قرآن خود را یاری کنید و این متجاوزان را به اشد مجازات برساندید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار