کد خبر: 1173406
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مناطق شرقی و مرکزی کشور الجزایر در روزهای اخیر به علت افزایش دمای هوا شاهد آتش‌سوزی‌های گسترده بوده که در پی آن، 15 نفر از شهروندان این کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  وزارت کشور الجزایر، امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که ۱۵ نفر از شهروندان الجزایری به دنبال آتش‌سوزی گسترده در مناطق جنگلی این کشور جان خود را از دست داده‌اند و ۲۶ نفر دیگر دچار سوختگی شده‌اند.

بر اساس بیانیه وزارت کشور الجزایر، ۹۷ فقره آتش‌سوزی از روز یکشنبه در ۱۶ استان این کشور در بسیاری از مناطق جنگلی و زمین‌های کشاورزی به ثبت رسیده است.

استان‌های بجایه، البویره و جیجل شاهد بیشترین دامنه آتش‌سوزی بوده‌اند که در برخی موارد با وزش باد آتش حتی تا نزدیکی روستاها نیز امتداد یافت.

طبق گزارش رسانه‌های الجزایری، بسیاری از مناطق مرکزی و شرقی این کشور به علت گرمای شدید هوا که اخیرا تا ۴۸ سانتیگراد نیز افزایش یافته، دچار آتش سوزی شده ‌اند.

نیروهای امدادی الجزایر در برخی از مناطق این کشور به علت گسترش دامنه آتش ساکنان روستاها را تخلیه کردند و از مردم خواستند که در شرایط فعلی تحت هیچ شرایطی در مناطق جنگلی رفت و آمد نداشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار