کد خبر: 1172696
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: بسیاری از استانی‌های کشور ظرفیت‌های بالایی دارند که مورد توجه قرارنگرفته است و جز ارکان اصلی ما است که این مجموعه‌ها برای شکوفایی بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  روح‌الله دهقانی فیروزآبادی صبح امروز در ابتدای ورود به استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از هدف‌های دولت سیزدهم و حضور مسوولان و مدیران ملی در استان‌ها توجه به استان‌هایی است که از مرکز فاصله دارند و باید از نزدیک شرایط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور آن‌ها مطالعه شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور با اشاره به ضرورت کمک به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده است اما ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی دارد که با طراحی و اجرای یک زیست‌بوم نوآوری برای استان از این ظرفیت‌ها حمایت می‌شود.

وی افزود: بسیاری از استانی‌های کشور ظرفیت‌های بالایی دارند که مورد توجه قرار نگرفته است و جز ارکان اصلی ما است که این مجموعه‌ها برای شکوفایی بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

گفتنی است؛ بازدید از اراضی پردیس صنعتی، شرکت در آیین افتتاح شرکت‌های دانش‌بنیان، بازدید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری، حضور در آیین واگذاری اراضی پردیس به شرکت‌های دانش‌بنیان و آغاز عملیات احداث مرکز نمونه‌سازی زیست فناوری، افتتاح ساختمان بنیاد نخبگان، شرکت در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و دیدار با منتخب نخبگان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار