کد خبر: 1170325
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
وزیرکشور:

وزیر کشور پایه اصلی جنگ ترکیبی دشمن را جنگ شناختی دانست و گفت: باطل‌السحر این جنگ شناختی، جهاد تبیین است وزمانی در تبیین از حقیقت پرده برداشته می‌شود که با اقناع همراه باشد.
احمد وحیدی در دومین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه با اشاره به برپایی جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان، پایه اصلی این جنگ ترکیبی را جنگ شناختی دانست و گفت: باطل‌السحر این جنگ شناختی، جهاد تبیین است. در تبیین از حقیقت پرده برداشته می‌شود که باید با اقناع همراه باشد. وزیر کشور نقش فناوری را در اقناع‌سازی مهم توصیف کرد یا دآور شد: این موضوع هم به کار سرعت می‌دهد و هم گستره آن را بیشتر می‌کند. روابط عمومی امروز یکی از ارکان اصلی کار است. هر کاری انجام می‌شود، نیازمند پیوست رسانه‌ای است. پیوست رسانه‌ای نه فقط برای اطلاع‌رسانی، بلکه برای اقناع‌افکار عمومی و مخاطبان باید تدوین و اجرا شود. وحیدی ادامه داد: اقناع هم به دانش و هم به هنرمندی و یکپارچگی نگاه‌ها نیاز دارد.
در موضوعات مختلفی که پیش می‌آید، می‌بینم که حقایق تحریف شده بازنشر می‌شود. در اغتشاشات سال گذشته بیش از ۹۰ درصد جنگ در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای و درصد کمی از آن در فضای حقیقی بود.
در ادامه محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه، جهاد تبیین را یک مأموریت الهی و جزو رسالت پیامبران و اهل بیت علیهم‌السلام دانست و گفت: کانون و نقطه اصلی جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است. «دومین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه» با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور، رئیس و دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، رؤسا و مدیران کل روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین حضور بر خط مدیران روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور و دبیران شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار