کد خبر: 1167611
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
پرسشی که ذهن مرا درگیر کرده، این است که ازدواج یک بازیگر چقدر مهم است که آدم حاضر شود با زندگی خودش بازی کند؟ خب من هم بازی برخی از بازیگرهای مرد را دوست دارم اما هیچوقت به این فکر نکردم که زن داشتن و نداشتن آنها مهم باشد. یعنی اصلا زن داشته باشند یا نداشته باشند، چه فرقی به حال ما دارد؟
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، همین چند وقت پیش که یکی از سلبریتی‌ها ازدواج کرد، تو خبرها خواندم که تعداد زیادی دختر نوجوان و جوان به خاطرش حاضر شدند از جانشان بگذرند و راهی بیمارستان شدند. 

با خودم فکر کردم، یعنی انقدر ازدواج یک بازیگر مهم است که آدم حاضر شود که با زندگی خودش بازی کند؟ خب من هم بازی برخی از بازیگرهای مرد را دوست دارم اما هیچوقت به این فکر نکردم که زن داشتن و نداشتن آنها مهم باشد. یعنی اصلا زن داشته باشند یا نداشته باشند چه فرقی به حال ما دارد؟

اصلا برخی از این بازیگرها که من بازی‌شان را دوست دارم از پدر من هم بزرگتر هستند. به قولی جای پدر من می‌مانند. وقتی از بی‌بی درباره این موضوع سؤال کردم، لبخندی روی لبش نشست و گفت: «این خاصیت سن نوجوانی و جوانی هست».

بی‌بی، مادر پدرم هست که ما هر پنج‌شنبه به دیدنش می‌رویم و یک دل سیر باهاش حرف می‌زنیم و کِیف می‌کنیم. این پنج‌شنبه هم کلی باهاش صحبت کردیم و من درباره علاقه به سلبریتی‌ها سؤال کردم. چون هنوز برای خودم یک موضوع عجیب بود.

مادرم که از این همه کنجکاوی من تعجب کرده بود، گفت: «چرا انقدر این موضوع برات مهمه؟». از این نگاه متعجب مادر، هم خجالت کشیدم و هم کمی ناراحت شدم. گفتم: «خب عجیبه واسه من».

مادرم که متوجه رنجش من شده بود، با مهربانی کنارم نشست و گفت: «بیا از تو اینترنت سرچ کنیم و ببینیم اصلا سلبریتی چیه و بعد اینکه چی میشه که آدم‌ها آنقدر به سلبریتی‌‌ها دل می‌بندد که حاضرا جانشون رو هم برای اونها بدهند؟».

وقتی مادر تو گوشی‌اش در حال جست‌وجوی کلمه «سلبریتی» بود، با خودم فکر کردم چرا به ذهن خودم خطور نکرد که معنی این کلمه را پیدا کنم.

سلبریتی یعنی چی؟

سلبریتی به انگلیسی: Celebrity است و به شخص مشهور یا ستاره  گفته می شود که در زمینه‌های مختلف مثل فیلم، موسیقی، ورزش  سیاست مورد توجه رسانه‌ها و مردم است.

این افراد آنقدر مورد توجه هستند که همه زندگی آنها زیر ذره‌بین است و دلیلش هم این است که مردم، دوستشان دارند؛ البته این زیر ذره‌بین بودن سلبریتی‌ها باعث شده است که سبک زندگی آنها بر علاقه‌مندانشان اثر بگذارد. 

حتی این تأثیرگذاری باعث شده است که آنها در امور تبلیغات مورد توجه ویژه باشند و از این طریق هم برای شرکت‌های مختلف و هم خودشان کسب درآمد کنند. 

* اگر سلبریتی‌زده شدیم، چه کنیم؟

گاهی اوقات انقدر یک سلبریتی در مغز و جان یک نوجوان رخنه می‌کند که او زندگی خودش را بدون سلبریتی بی‌معنا می‌داند. 

وقتی جست‌وجوهای اینترنتی من و مادر به اینجا رسید، تقریبا مشخص شد که چه اتفاقی برای یک نوجوان و جوان می‌افتد که دست به اقدامات غیرعادی برای سلبریتی‌اش می‌زند اما برای یک نوجوان سلبریتی‌زده چه باید کرد؟

مادر گفت: «به نظرم اولین کسی که می‌تواند به یک نوجوان کمک کند، خودش هست. باید از عالم رویا بیرون بیاد و وارد زندگی واقعی بشه. به نظرم شرکت در کلاس‌های مختلف، حضور در جمع دوستان و کارهای مشارکتی خیلی کمک می‌کنه».

با خودم فکر کردم، دقیقا این موضوعی هست که باید مورد توجه باشد. یعنی چه می‌شود که یک نوجوان همه چیز را فراموش می‌کند و خودش را اسیر یک بازیگر یا بازیکن می‌بیند. 

شاید یک دلیل عمده این اتفاق، تنها بودن است. شاید رویایی فکر کردن است. شاید اینکه محبتی که نیاز دارد را در فردی در رویا جست‌وجو می‌کند و فکر می‌کنم پدر و مادر این خصوص بهترین کمک را می‌توانند داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار