کد خبر: 1166772
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
عمر عساف، کارشناس مسائل فلسطین در رام الله گفت: نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه ملت فلسطین با قتل، کشتار، آتش زدن اموال و مصادره زمین‌های آن‌ها ادامه می‌دهند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، عمر عساف، کارشناس مسائل فلسطین در رام الله گفت: نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه ملت فلسطین با قتل، کشتار، آتش زدن اموال و مصادره زمین‌های آن‌ها ادامه می‌دهند.

وی افزود: این وضعیت فلسطینی‌ها را در مقابل چالش‌های مختلفی قرار می‌دهد. چگونگی پاسخ ملت فلسطین به این جنایات در صدر این چالش‌ها قرار دارد.

عمر عساف گفت: آیا تشکیلات خودگردان فلسطین قادر است و می‌تواند نقش خود را برای مقابله با این جنایت‌ها ایفا کند؛ و نیرو‌های ملی فلسطین، احزاب، گروه‌ها و جریان‌ها چه نقشی در مقابله با جنایت‌های اشغالگران دارند؟ و ملت فلسطین چگونه حق خود را در دفاع از نفس، دفاع از سرزمین، دفاع از موجودیت و دفاع از مقدسات پیگیری می‌کند.

کارشناس مسائل فلسطین افزود: تجربه ثابت کرده که ملت فلسطین فقط از طریق مقاومت می‌تواند در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی بایستد و با آن‌ها مقابله کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار