کد خبر: 1166696
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
باشگاه پیکان از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، رسول خطیبی چهره سرشناس فوتبال کشورمان با عقد قراردادی به‌صورت رسمی هدایت خودروسازان در فصل آینده را برعهده گرفت.

خطیبی متولد 31 شهریور سال 1357 است که به‌عنوان بازیکن، 27 بازی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده است. او سابقه بازی در تراکتور، پاس تهران، استقلال، سپاهان، گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز را در کارنامه دارد و همچنین به‌عنوان لژیونر، پیراهن تیم‌های سرشناسی چون هامبورگ آلمان، الشارجه، الامارات و الظفره امارات را به تن کرده است.

خطیبی از سال 1390، دوران مربیگری خود را آغاز کرد و هدایت ماشین‌‎سازی، گسترش فولاد و تراکتور را برعهده داشت. سپس سرمربی سیاه‌جامگان شد و در ادامه، روی نیمکت آلومینیوم اراک و تراکتور نشست. او در مجموع سه مرتبه موفق شده است با تیم‌های ماشین‌سازی، گسترش فولاد و آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کند.

این مربی جوان که جزو نسل طلایی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود، عصر امروز و پس از طی کردن مذاکرات نهایی با اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان، هدایت این تیم را به مدت دو سال برعهده گرفت.

تیم فوتبال پیکان تهران , رسول خطیبی ,

رسول خطیبی در حالی سرمربی تیم فوتبال پیکان شد که کمتر از 10 روز پیش مسئولیت فنی تیم فوتبال مس کرمان را برعهده گرفته بود، اما برخی اختلافات با مدیران باشگاه مس باعث انصراف او از هدایت نارنجی‌پوشان و حضورش در پیکان شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار