کد خبر: 1164665
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش آموزان استان سمنان گفت: دریافت پول برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس این استان ممنوع است.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمد اسقایی، دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان استان سمنان اظهار کرد: اساسی‌ترین قسمت پروژه مهر، ثبت‌نام بوده و مراحل آن به بهترین نحو در حال طی شدن است و در همین راستا، تلاش اعضای ستاد ثبت‌نام استان سمنان و ادارات تابعه جهت اجرای مفاد دستورالعمل  با شعار «ثبت‌نام مطلوب، عدالت‌محوری، خانواده‌مداری» جهت رضایتمندی حداکثری مردم و تحقق عدالت آموزشی قابل تحسین است.

وی ضمن اشاره به توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع افزود: برخورد مناسب و سعه‌صدر در تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی اهمیت ویژه‌ای دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان استان سمنان از تمام دست‌اندرکاران ثبت‌نام در مدارس استان به‌ویژه مدیران مدارس خواست پیرو دستورالعمل ارسالی نسبت به نصب شماره تلفن‌های ستاد ثبت‌نام در مدارس و نصب رمزینه مدرسه جهت مشارکت اولیا در نظرسنجی از طریق کد Qr در سامانه مربوطه اقدام کنند.

اسقایی با تأکید بر اینکه بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه به محل زندگی است، یادآور شد: دور بودن از محل زندگی دانش‌آموز از مدرسه محل تحصیل موجب هدر رفتن انرژی دانش‌آموز در مسیر رفت و آمد خواهد شد و بازدهی او را کاهش خواهد داد.

وی بر ممنوعیت هرگونه وجه هنگام ثبت‌نام جز مبالغ مربوط به بیمه و کتب درسی، ثبت روزانه دانش‌آموزان در سامانه سیدا پس از ثبت‌نام قطعی، الزام حضور کادر اجرایی در فصل ثبت‌نام جهت ارائه خدمات به خانواده‌ها و دانش‌آموزان، پرهیز از هرگونه اعمال شرط معدل، برگزاری آزمون و مصاحبه هنگام ثبت‌نام جزو در مدارس خاص با شرایط خاص تأکید کرد.

واریز وجوه قانونی از طریق دستگاه کارت‌خوان به حساب مدرسه یا شماره کارت مجازی مدارس با پیش شماره ۴۱۵ توسط اولیا، اطلاع‌رسانی به اولیا جهت ثبت گزارش‌های مربوط به ثبت‌نام در سامانه shekayat.medu.ir ، توجه به ارتباط مستقیم ساماندهی مناسب نیروی انسانی با برنامه‌ریزی مناسب ستادهای ثبت‌نام جهت اتمام فرایند ثبت‌نام تا ۳۱ مردادماه به جزو موارد استثنا از دیگر توصیه‌های تأکیدی دبیر ستاد ثبت‌نام به عوامل اجرایی ثبت‌نام در استان سمنان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار