کد خبر: 1164384
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۱۰ نفر از مسموم شدگان با مشروبات الکلی طی دو روز گذشته فوت و دو نفر هم دچار مرگ مغزی شده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، شهرام صیادی د اظهار کرد: بر اثر مصرف مشروبات الکلی طی دو روز گذشته ۹۹ نفر با علائم گوارشی، تنگی نفس، تاری دید و سرگیجه به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه ۱۰ نفر به علت شدت مسمومیت و مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی فوت کردند و دو نفر هم دچار مرگ مغزی شده‌اند.

دکتر صیادی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مسموم شدگان از بیمارستان مرخص شده‌اند، تصریح کرد: روند درمانی برای دیگر بیماران از جمله دیالیز در حال انجام است.

همچنین  سخنگوی فراجا نیز از دستگیری ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی مشروبات الکلی تقلبی در کرج خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: پس از اعلام خبر فوت تعدادی از استفاده‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی، کارآگاهان پلیس استان البرز با رصد آنی و اقدامات پلیسی ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی را دستگیر و تعداد دیگری را شناسایی کردند.

بر اساس این خبر، اواسط هفته گذشته مصرف الکل تقلبی باعث وخامت حال ۳۷ نفر در کرج شد که متأسفانه ۷ نفر از این افراد در ساعات اولیه فوت کردند و ۲ نفر هم مرگ مغزی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار