کد خبر: 1163062
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مردم در زمینه محیط زیست از ما مسئولان جلوتر هستند و آن‌ها خود صاحبان نظر هستند و راهکار ارائه می‌دهند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، علی سلاجقه روز یکشنبه در حاشیه حضور در سامانه برخط پاسخگویی دولتمردان، مردمی و انقلابی بودن را از شاخص‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: نمود مردمی و انقلابی بودن دولت سیزدهم حضور بلاواسطه دولتمردان در این مرکز و پاسخ به دغدغه‌های مردمی است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در نشست امروز تلاش شد تا در حد توان و در حیطه مسئولیت خود پاسخگوی شمار زیادی از هموطنان باشم.

وی افزود: مردم در زمینه محیط زیست از ما مسئولان جلوتر هستند و آن‌ها خود صاحبان نظر هستند و راهکار ارائه می‌دهند.
در واقع مردم به دنبال رفع گشایش در محیط زیست با ایده‌های کاربردی خود هستند.

فردی برای ملاقات منتظر نمی‌ماند

سلاجقه در پاسخ به سؤالی درباره دیدار چهره به چهره در سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: مردم ماهانه برای دیدار بی واسطه نام نویسی می‌کنند و این دیدار‌ها انجام می‌شود. ما کسی را در صف ملاقات نمی‌گذاریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: به عنوان چهره علمی در دوره قبل تا حدودی من را می‌شناختند، اما وقتی از مسئولان قبل وقت ملاقات می‌خواستم آن‌ها در طول چهار سال وقت ملاقات ندادند. اکنون هر ایرانی بزرگوار در هر جای جهان وقت ملاقات بخواهد، بدون مانع حتما در صف ملاقات قرار می‌گیرد که این صف طولانی نیست.

وی گفت: به عنوان خادم باید شاخصه‌های دولت مردمی را عملی و اجرا کنیم تا مردم احساس کنند دولت از خود آنهاست.

سلاجقه همچنین شمار شهدای این سازمان را ۱۵۱ و شمار جانبازان را ۳۰۰ نفر اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار