کد خبر: 1162356
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدار‌های بعدی جبران کنیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در سومین روز رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌ها دو تیم ایران و لهستان در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند و در این دیدار که از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (پنج‌شنبه ۱۸ خرداد) برگزار شد، ملی‌پوشان کشورمان سه بر دو مغلوب حریف شدند.

امیرحسین اسفندیار پس از این دیدار اظهار کرد: دو ست اول و دوم از لهستان پیش بودیم، اما این ورزش والیبال است و تا زمانی که داور سوت نزده بازی تمام نشده است. ست سوم آن‌ها بهتر کار کردند و بازیکنان ایران کمی تحلیل رفتند.

وی ادامه داد: ورق بازی برگشت و نتیجه مسابقه را واگذار کردیم. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم و نتیجه‌ای درست به دست آوریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به جوان بودن برخی از ملی‌پوشان، تصریح کرد: امسال ۶۰ درصد بازیکنان اولین تورنمنت بین‌المللی بزرگسالانشان را تجربه می‌کنند و این کار را کمی برای تیم سخت می‌کند، اما انگیزه زیادی دارند و می‌توانند خوب بازی کنند، قطعا بازی به بازی شرایطمان بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در مسابقه بعدی نتیجه خوبی بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز شنبه ۲۰ خردادماه در سومین مسابقه هفته نخست خود به مصاف چین می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار