کد خبر: 1162314
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تیم ملی والیبال کشورمان در ست اول مقابل لهستان به پیروزی رسید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها که از روز دوشنبه به میزبانی شهر ناگویای ژاپن آغاز شده است، امروز پنجشنبه دو تیم ایران و لهستان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف هم رفتند. تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد، اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.

ترکیب ایران مقابل ژاپن

بهروز عطایی سرمربی ایران تیمش را با ترکیب سیدمحمد موسوی، محمد، ولی زاده، محمدجواد معنوی‌نژاد، پوریا حسین‌خانزاده، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان به میدان می‌رود. مردان والیبال ایران با لباس قرمز و سفید برای لیبرو‌ها برابر شاگردان نیکولا گربیچ در تیم لهستان به میدان می‌روند.

ست اول؛۲۵ بر ۲۳ به سود ایران


لهستان امتیاز اول بازی را گرفت و نخستین امتیاز ایران هم توسط معنوی‌نژاد به دست آمد. لهستان به امتیاز دو رسید و معنوی نژاد بار دیگر امتیاز گرفت. در ادامه بازی لهستانی‌ها با هنرنمایی بینیک دو امتیاز به دست آوردند، اما تلاش بازیکنان ایران و آبشار‌های بی‌نظیر اسماعیل نژاد دو تیم را در امتیاز ۵ برابر کرد. در ادامه با دفاع عالی پوریا حسین خانزاده هر دو تیم به امتیاز ۶ رسیدند. لهستانی با سرویس‌های خوب و امتیازات مستقیم، سه امتیاز از ایران پیش افتاد و نتیجه ۱۰ بر هفت شد. با رسیدن به امتیاز ۱۱ اولین وقت استراحت برای ایران از سوی بهروز عطایی گرفته شد. دفاع عالی محمد موسوی امتیاز ۱۲ را برای ایران به ارمغان آورد. در ادامه، ولی زاده امتیاز ۱۵ را برای ایران به دست آورد تا نتیجه ۱۶ بر ۱۵ شود و اختلاف امتیاز با لهستان را به عدد یک برساند. اسپک قدرتمند معنوی نژاد حساب کار را ۱۷ بر ۱۶ کرد، اما در ادامه، ولی زاده سرویس از دست داد. با نظر سرمربی تیم وادی و حاجی‌پور به میدان آمدند. موسوی امتیاز ۱۹ را گرفت و در امتیاز بعد خود لهستانی‌ها توپ را به اوت زدند تا نتیجه ۲۰ بر ۲۰ شود، اما گربیچ درخواست بازبینی کرد و رد شد. با آبشار حاجی‌پور هر دو تیم به امتیاز ۲۱ رسیدند. در ادامه کریمی و امین اسماعیل‌نژاد به زمین آمدند. در یک بازی نفسگیر، لهستانی‌ها امتیاز ۲۲ را به سختی کسب کردند و در امتیاز بعدی پوریا حسین‌خان‌زاده با استفاده از دست دفاع کار را مساوی کرد. امتیاز ۲۴ برای ایران با دفاع روی تور، ولی زاده به دست آمد. در ادامه امین اسماعیل نژاد با یک ضربه قدرتمند امتیاز ۲۵ ایران را به دست آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار