کد خبر: 1161319
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان در وقت اضافی گل بدی را دریافت کردند، خط دفاعی و حسینی فقط تماشاگر بودند؛ بازیکنانی که ۲۰ میلیارد دریافت می‌کنند باید در هنگام ضربات ایستگاهی عملکرد بهتری داشته باشند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به شکست این تیم در فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال در فینال ضعف داشت و نتوانست تمرکز خود را حفظ کند اما باید گفت پروژه نابودی آبی‌پوشان به طور کامل از سوی آنهایی که دنبالش بودند اجرا شد. این تیم در فصل جاری سه مرتبه مدیرعامل خود را تغییر داد و شرایطی فراهم شد تا بدهی‌ها پرداخت نشود، از آسیا کنار گذاشته شد و ... به تمام آنهایی که دوست نداشتند استقلال به موفقیت برسد و الان خوشحال هستند تبریک می‌گویم!

بازیکنان ۲۰ میلیاردی نباید تماشاگر گل پرسپولیس باشند

وی افزود: استقلال در این بازی می‌توانست تمرکز بیشتری داشته باشد و اگر تمرکز داشت، جام را به خانه می‌برد. آبی‌پوشان در بهترین شرایط به گل رسیدند و می‌توانستند با توجه به بار روانی، گل دوم را هم بزنند اما جام دو دستی به حریف تقدیم شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی باشگاه اعتراض می‌کند داور خارجی دربی را سوت بزند و ما پیشکسوتان از این تصمیم دفاع می‌کنیم، برخی انتقاد می‌کردند؛ اما دیدید داور استرس داشت، وقتی پای او می‌گیرد و نمی‌تواند به بازی ادامه دهد یعنی بار روانی این مسابقه را ندارد.

نوری تصریح کرد: استقلال انگیزه برنده شدن را نداشت، دروازه‌بان این تیم اشتباه بزرگی داشت، خط دفاعی متزلزل و سردرگم بود، خط هافبک نیز نتوانست قایدی و محبی را به خوبی تغذیه کند.

بازیکنان ۲۰ میلیاردی نباید تماشاگر گل پرسپولیس باشند

وی یادآور شد: استقلال در وقت اضافی گل بدی را دریافت کرد، خط دفاعی و حسینی فقط تماشاگر بودند؛ بازیکنانی که ۲۰ میلیارد تومان در طول فصل پول دریافت می‌کنند باید در هنگام ضربات ایستگاهی عملکرد بهتری داشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مصدومیت ارسلان مطهری تاثیر منفی در عملکرد استقلال گذاشت، اگر این بازیکن با مصدومیت مواجه نمی‌شد می‌توانست در ادامه بازی تاثیر خودش را داشته باشد.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار