کد خبر: 1161192
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات رفتِ پرواز‌های حج در فرودگاه‌های زنجان، ساری و یزد به پایان رسید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حسام قربانعلی امروز در جمع اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت اعزام حجاج، اظهار داشت: تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد، تعداد ۷۳ پرواز به سمت سرزمین وحی انجام شد و زوار را جابه‌جا کرد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در این ۷۳ پر‌واز ۱۷ هزار و ۲۸۵ نفر از حجاج به خانه خدا اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه بخش قابل توجهی از پرواز‌ها به موقع انجام شده است، گفت: برخی پرواز‌ها هم با تعجیل و با حضور همه زوار انجام شد؛ میانگین تأخیرات پرواز‌های حج تاکنون ۲۵ دقیقه بوده است و فقط یک مو‌رد تأخیر آزاردهنده ۶ ساعته داشتیم و اغلب پرواز‌ها تاکنون در زمان‌بندی مناسب انجام شده است.

قربانعلی با بیان اینکه پرواز‌های حج فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت منظم در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات رفتِ پرواز‌های حج در فرودگاه‌های زنجان، ساری و یزد به پایان رسید.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: در فرودگاه‌هایی نظیر شیراز، اصفهان و ... هم عملیات اعزام حجاج به صورت منظم در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار