کد خبر: 1161152
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در اجرای مأموریت حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور کاملاً تواناست و هیچگاه متوقف نیستیم و همواره در حرکت خواهیم ماند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی در مراسم بهره‌برداری همزمان از ۸۸۸ واحد مسکونی سازمانی کارکنان ارتش در ۶ شهر کشور در مشهد اظهار داشت: به برکت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در ارتقای توان و آمادگی رزمی در اوج تحریم‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین سطح آمادگی و هم افزایی قرار دارند و هر ماموریتی که فرمانده معظم کل قوا اراده بفرمایند در کمترین زمان ممکن وارد عمل می‌شوند در واقع ارتش در اجرای مأموریت حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور کاملاً تواناست و با تمام قدرت می‌تواند هر زمانی در هر عرصه که لازم باشد ماموریت خود را انجام دهد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اهداف بزرگی پیش چشم داریم که با خوب بودن و ممتاز بودن نمی‌شود به این اهداف دست پیدا کرد بلکه باید در سطحی بالاتر از ممتاز بودن قرار گرفت و الگو شد.

موسوی تصریح کرد: همیشه سعی کرده‌ایم با توجه به تهیدات دشمنان در حوزه‌های فناوری به روز باشیم و یک قدم از دشمنانمان جلوتر باشیم بنابراین هیچگاه متوقف نیستیم و همواره در حرکت خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه هیچکس امسال در ارتش بازنشسته نمی‌شود مگر اینکه تکلیف منزل شخصی اش مشخص شده باشد اظهارکرد: ۶۰ هزار واحد مسکونی شخصی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است که تا پایان امسال تعدادی از آن‌ها آماده تحویل می‌شود چرا که معتقدیم کارکنان ارتش به هیچ وجه نباید دغدغه مسکن داشته باشند و باید در طول دوره خدمت خود از منازل سازمانی استفاده کنند ضمن اینکه علاوه بر ساخت منزل سازمانی، ساخت منزل شخصی نیز برای کارکنان دنبال می‌شود.

طرح ۸۸۸ واحدی منازل سازمانی ارتش در مشهد و پنج شهر کشور به بهره‌برداری رسید

امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز اظهارداشت: علاوه بر مشهد، در کرمانشاه، اسلام آباد، کازرون، ایرانشهر و شوشتر نیز واحد‌هایی مشابه از طریق ارتباط مستقیم تلویزیونی با مشهد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از تعداد ۸۸۸ واحدی که به میمنت ولادت امام هشتم (ع) امروز به بهره‌برداری رسید ۲۸۰ واحد در شهر مشهد است.

امیر سرتیپ آذریان ادامه داد: یکی از تاکید‌های مهم رهبر معظم انقلاب در زمان انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش توجه و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان بود که طرح یادشده نیز در همین راستا اجرا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار