کد خبر: 1161135
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
مسئول علمی سازمان بسیج دانش اموزی سپاه استان البرز خبرداد
مسئول علمی سازمان بسیج دانش اموزی سپاه استان البرز گفت : طی سالهای اخیر شاهد برگزاری یک رقابت علمی در مدارس، تحت عنوان لیگ پایا بوده ایم که هدف اصلی از برگزاری این لیگ علمی، این است که دانش آموزان در بستر رقابت، تجربه کارگروهی و تبادل اطلاعات را کسب کنند.

کوه بر اظهار داشت : استان البرز، در تاریخ 14، 16 و 17 اردیبهشت ماه سال 1402 و در طی سه روز، مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا (پیشگامان ایران اسلامی) با مدیریت و تعامل شایسته سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز ، موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور 84 مدرسه از تمام شهرستانهای استان البرز برگزار گردید که در طی آن حدود 2000 دانش آموز دختر و پسر البرزی از پایه ششم تا یازدهم در چندین محور و در قالب 396 تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی در ادامه افزود : در پایان این رقابت، 234 تیم موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند که از این تعداد 128 تیم متعلق به مدارس سمپاد است. تیم هایی که مرحله نیمه نهایی را با موفقیت طی نمایند به مرحله کشوری راه پیدا میکنند و جهت کسب مدالهای رنگین طلا، نقره و برنز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. دانش آموزان البرزی همواره در دوره های برگزار شده لیگ پایا خوش درخشیده و هر سال در جمع مدال آوران کشوری قرار گرفته اند.

مسئول علمی سازمان بسیج دانش اموزی سپاه استان البرز گفت : برگزاری چنین رقابت هایی در سطح مدارس، به بهبود سطح علمی دانش آموزان، تشویق آنها به انجام فعالیت های پژوهشی و کسب تجربه کمک خواهد نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار