کد خبر: 1160731
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنی که پول آن چنانی می گیرد، نباید وارد سیاست شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مهدی تاج امروز در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات امروز در استان برگزار شد ارزیابی خود من این است که یک مقداری باید فعالیتهای گسترده تری در فوتبال استان صورت گیرد چرا که در همین مجموعه نمایندگانی از فولاد و نفت شرکت داشتند و باید از توان چنین شرکت ها و واحدهای برای توسعه فوتبال استفاده شود.

وی گفت: در رده‌ها از استان در تیم‌های ملی سهم خوبی داریم که باید از این موضوع نیز به خوبی استفاده شود.

تاج افزود: انتخابات هم خوب بود شرایط خوبی برای برگزاری آن وجود داشت رئیس هم با رای خوبی انتخاب شد مخالفین همه حرف خود را زدند اما مهم این است که همه ارکان در این انتخابات حضور داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال سپس به برنامه‌های تیم های ملی اشاره کرد و گفت: تیم ملی ما در کافا در خردادماه شرکت دارد اگر از گروه بالا بیاید به ازبکستان می‌رویم یک هواپیمای اختصاصی برای این کار گرفته‌ایم تا دچار مشکل نشویم و با شرکت هواپیمایی کار را تنظیم کرده‌ایم که تیم را جابجا کند، بازی های خیلی خوب تدارکاتی هم داریم با عمان با ازبکستان و قرقیزستان بازی های خوب تدارکاتی و جدی برگزار می‌شود.

تاج در پاسخ به سوال فارس در خصوص کمک داور ویدئویی و استفاده آن در لیگ کشور گفت: دیروز با آقای افشاریان صحبت کردم، داوری ما پر اشکال تر و پر خطاتر از داوری سایر کشورهای منطقه و آسیا نیست. کمک‌داور دیداری هم خیلی کمک به داوران می‌کند، خودم امیدوارم که سال آینده از کمک داور ویدئویی استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های اخیر خود در خصوص تنگناهای مالی برای آوردن کمک داور ویدئویی به کشور گفت: تنگناهایی وجود دارد اما با وجود همه آنها ما وار را خواهیم آورد همه می‌دانند که نتوانستیم پول خودمان را از afc و فیفا بگیریم، همه مسیرها را رفتیم همین امروز که در یاسوج هستم دوستانمان در فدراسیون فوتبال به دستور آقای اینفانتینو به صورت ویدئو کنفرانس با مالی ای‌اف‌سی و مالی فیفا در حال مذاکره هستند که البته هنوز از نتیجه این مذاکرات خبری ندارم اما می دانم که دستور جدی آقای اینفانتینو برای رفع مشکلات ماست.

تاج گفت: به دلیل هزینه ها و رفت و آمدی که وجود دارد به توافق رسیدیم که این مذاکرات به صورت ویدئو کنفرانس انجام شود تا بدانیم چگونه می توانیم پول خودمان را از آسیا و فیفا بگیریم. فدراسیون فوتبال منابعی دارد که حق پخش یکی از آن‌ها بوده اما ما از آن محروم هستیم و البته هزینه هایی هم داریم که وظیفه ما نیست امیدوارم که امسال شرایط بهتری رقم بخورد.

وی با بیان اینکه از رهگذر اعزام ها باید هزینه‌های زیادی بپردازیم گفت: همین هفته که در آن هستیم سه جا اعزام داریم، اعزام نوجوانان و جوانان آسیایی بانوان و هم بزرگسالان که باید اعزام شوند، فوتبال ساحلی که از عربستان برگشته و تیم بزرگسالان که باید به کافا برود و فوتسال، در یک ماه باید 6 اعزام داشته باشیم قبلا با ۲۰۰ میلیون تومان یک اعزام را انجام می‌دادیم اما الان برای ورود یکی از لژیونرها به کشور باید ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال فارس که برای بصیرت افزایی و جلوگیری از ورود بازیکنان به بحران هایی مثل اغتشاشات چه کارهایی باید انجام دهیم گفت: فوتبال یک بند دارد اینکه فوتبالیست نباید وارد بازی های سیاسی و یا نژادپرستی شوند، بازیکنان پولهای خوبی را می‌گیرند و دولت برای آن‌ها هزینه می‌کند لذا نباید به چنین موضوعاتی ورود کنند.

وی در ادامه به موضوع دیگری اشاره کرد و گفت: به باشگاه ها ابلاغ کردیم که با هماهنگی خود باشگاه ها و بازرسی کل کشور طبق آیین نامه باید باشگاه ها سقف پرداخت داشته باشند تا به سمت ورشکستگی نروند و مجوزهای حرفه‌ای که صادر می‌کنیم تکلیفی است تا محکم کاری کنیم و باشگاه ها به وضعیت ورشکستگی گرفتار نشوند و باشگاه هایی که درآمد ندارند، هزینه سنگینی انجام ندهند و باشگاه هایی که بزرگترند نباید اینقدر هزینه کنند.

وی در ادامه به یک اقدام خوب دیگر برای لیگ سال آینده اشاره کرد و گفت: برای استفاده از زیر ۲۳ ساله‌‌ها سقف اعلام می‌شود و همه باید به سمت جوانان و امید بروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار