کد خبر: 1160558
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
متهم: با مقتول در خانه‌اش مشغول مصرف مواد مخدر بودیم که ناگهان او به قصد اینکه من را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار دهد به من حمله کرد ...

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه هجدهم اسفند ماه سال گذشته، کشف جسد مرد جوانی در سرویس بهداشتی خانه‌اش در خیابان رضایی محله تهرانسر از سوی همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۱ تهرانسر، متخصصان پزشکی قانونی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود در خانه با جسد مرد حدودا ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضرب و جرح به قتل رسیده و بند کلاه هودی‌اش پیچیده و پس از جنایت به سرویس بهداشتی منتقل شده بود؛ در بررسی‌های ابتدایی نیز مشخص شد همسایه‌ها جسد مقتول را کشف کرده و تردد مشکوک یک فرد ناشناس را در ساختمان دیده‌اند.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فرد ناشناسی که در ساختمان تردد داشته، دوست قدیمی مقتول بوده و از گذشته با او اختلافات مالی داشته است که همین موضوع، شک تیم جنایی را برانگیخت.

تیم تحقیق با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، مقتول به دلایل نامشخصی با دوست خود درگیر شده و در جریان این نزاع به قتل رسیده است؛ کارآگاهان نیز پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، هویت متهم را شناسایی کردند.

دستگیری مرد جنایتکار و اعتراف به قتل

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه با اقدامات فنی و مخابراتی گسترده مخفیگاه متهم در جنوب تهران ردیابی شد که کارآگاهان با دستور قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند همچنین گوشی سرقت شده مقتول در بازرسی از خانه متهم کشف شد.

متهم که در جریان تحقیقات با اظهارات ضد و نقیض قصد داشت تا مسیر پرونده را تغییر دهد پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود مبنی بر دست داشتن در این جنایت هولناک، به قتل دوست خود اعتراف کرد و گفت: با مقتول در خانه‌اش مشغول مصرف مواد مخدر بودیم که ناگهان او به قصد اینکه من را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار دهد به من حمله کرد.

مرد جنایتکار ادامه داد: من نیز در جریان این درگیری با یک سنگ بزرگ که در خانه بود به سر او ضربه‌ای وارد کردم؛ پس از جنایت، بند کلاه هودی مقتول را دور گردنش انداختم و جسد را به سرویس بهداشتی کشاندم.

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار